رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب خبر داد

افتتاح بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن ۲۰ خرداد

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از افتتاح بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن از ۲۰ خرداد ماه خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا ۸ تیرماه در محل مصلای امام خمینی(ره) دایر خواهد بود.

افتتاح بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن ۲۰ خرداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمدعلی صدق آمیز گفت: نمایشگاه قرآن امسال از 24 خرداد تا 8 تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، البته بخش فروش که عفاف و حجاب هم شامل این بخش می‌شود از 20 خرداد آغاز به کار می‌کند.

    وی ادامه داد: امسال بخش فروش را با توجه به تجربیات گذشته با شرایط بهتری برگزار می‌کنیم و هماهنگی خوبی بین کار گروه ساماندهی مد و لباس و انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ایجاد شده است و با همکاری و هماهنگی یکدیگر قرار است این نمایشگاه برگزار شود.

    رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که قرار است در این نمایشگاه اتفاق بیفتد این است که بخش مهد کودک به صورت جدی و کامل‌تر خواهد بود، بخش دوخت رایگان چادر و کارگاه به شکلی که تأمین کننده نیاز تمام مخاطبان باشد برگزار می‌شود و کنترل کمی و کیفی محصولات و نظارت بر قیمت‌ها شامل سقف و کف قیمت‌ها به صورت کاملا فنی و هماهنگ شده خواهد بود.

    صدق آمیز افزود: کنترل شرایط و فضای غرفه‌ها در جهت حفظ شئونات از جمله دیگر موضوعاتی است که با جدیت به آن توجه می‌شود و نکته شاخص دیگر در نمایشگاه امسال این است که قیمت‌ها بیش از 30 درصد از قیمت عرضه در فروشگاه‌ها پایین‌تر خواهد بود، در این دوره هماهنگی خوب و جامعی میان اتحادیه پوشاک، انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و کار گروه ساماندهی مد و لباس است که تمام اینها منجر به خروجی خوب و قابل قبولی خواهد بود.

    وی اظهار داشت: امسال در مجموع حدود 120 غرفه وجود دارد که 75 درصد محصولات تولید شده حوزه حجاب را عرضه می‌کنند، 15 درصد مربوط به پارچه و مواد اولیه است و 10 درصد نیز پوشاک آقایان، کودکان و مانتوهای اسلامی خواهد بود.

    گفتنی است ، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از 24 خرداد ماه تا 8 تیر ماه مصادف با 7 تا 22 ماه مبارک رمضان به مدت 16 روز در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) از ساعت 18 تا 23 برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت