معاون سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در قزوین

عصر نمایشگاه- معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: نمایشگاه کتاب، قرآن‌کریم و محصولات فرهنگی درماه مبارک رمضان در استان قزوین برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ابوالفضل طاهرخانی اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم گسترش فرهنگ متعالی تلاوت قرآن‌کریم به منظور انس بیشتر مردم جامعه با قرآن و آموزه‌های قرآن‌کریم بیش از 30  عنوان برنامه در ماه مبارک رمضان در استان قزوین برگزار می‌شود.

    وی عنوان کرد: برگزاری هم‌اندیشی قرآنی در قالب مفاهیم و تفسیر آیات قرآن‌کریم که مرتبط با جهاد هستند توسط اساتید حوزه علمیه و دانشگاه از برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

    طاهرخانی افزود: همچنین نشست‌های اخلاقی در زمینه تشریح و تبیین نصایح پیامبر اکرم (ص) و محافل انس با قرآن‌کریم با هدف گسترش فرهنگ متعالی تلاوت قرآن‌کریم در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت استان قزوین برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی صوت‌، لحن و تجوید قرآن‌کریم و همچنین جزخوانی قرآن‌کریم در ماه مبارک رمضان به صورت گسترده برای بسیجیان از دیگر برنامه‌های است که در استان قزوین  انجام می‌شود.

    معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برپایی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی با تخفیف‌ 50 درصد برای مردم جامعه به‌ویژه بسیجیان در ماه مبارک رمضان است.

    وی تصریح کرد: کلاس‌های تفسیر نهج‌البلاغه، شرح رساله امام سجاد (ع)، سبک زندگی اسلامی و انقلابی و تغذیه سالم نیز در ماه مبارک رمضان در مسجد امام خمینی (ره) و دارالقرآن چهارده معصوم (ع) استان قزوین برای اقشار جامعه برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت