رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان ابهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد و گفت: فراخوان مربوط به این نمایشگاه منتشر شده است.

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان ابهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن ناصری اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های متعددی را اجرایی می‌‍کند.

    وی با اشاره به اینکه از برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری نمایشگاه‌های هنری است، اضافه کرد: در همین راستا فراخوان مربوط به نمایشگاه منتشر شده است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه فراخوان مذکور در زمینه نمایشگاه هنرهای تجسمی طراحی، نقاشی، تصویرسازی و عکاسی منتشر شده است، گفت: این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر و آموزشگاه‌های آزاد هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه گروه‌های سنی مجاز برای حضور در جشنواره 15 تا 35 سال مجاز به شرکت در فراخوان هستند، گفت: هر شرکت‌کننده مجاز است 5 اثر در هر رشته ( طراحی، نقاشی، تصویرسازی و عکاسی) ارسال کند.

    ناصری با بیان اینکه تکنیک، موضوع و تاریخ خلق آثار در همه رشته‌ها آزاد است و محدودیتی در زمینه ارائه شیوه‌های نوین بیانی و ساختاری وجود ندارد و خلاقیت، نوآوری، اصالت ایده، کیفیت اجرایی و کپی نبودن آثار در انتخاب مورد توجه است، گفت: در رشته عکاسی، ارسال اولیه عکس ها از طریق ارسال به ایمیل دبیرخانه است.

    وی با بیان اینکه همه ‌آثار ارسالی به ‌دبیرخانه توسط هیأت‌ انتخاب و داوری بررسی‌ و برای ‌شرکت در نمایشگاه انتخاب می‌شوند و از آثار برتر تقدیر می‌شود، اضافه کرد: به همه شرکت‌کنندگان گواهی حضور اعطا می‌شود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به زمان‌بندی برگزاری نمایشگاه و انتشار فراخوان بیان کرد: مهلت ارسال آثار تا 20 مرداد‌ماه 95، اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان  24 مرداد‌ماه و افتتاحیه و اهدا جوایز برگزیدگان یکم شهریور‌ماه خواهد بود.

    ناصری با بیان اینکه آدرس دبیرخانه برای تحویل آثار و کسب اطلاعات بیشتر، ابهر، خیابان طالقانی جنوبی، کوچه شهید باهنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور فرهنگی است، گفت: آدرس ایمیل دبیرخانه نیز  farakhantajasomi95@yahoo.com است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت