رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب‌ تخصصی علوم قرآنی در خدابنده

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده گفت: نمایشگاه کتاب تخصصی علوم قرآنی در خدابنده برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب‌ تخصصی علوم قرآنی در خدابنده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد برجی اظهار کرد: یکی از  برنامه‌های فرهنگی اجرایی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده، برگزاری نمایشگاه کتاب است.

    وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب به مناسبت‌های مختلف صورت می‌گیرد، تصریح کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز نمایشگاه کتاب در قالب کتاب‌های علوم قرآنی و به صورت تخصصی برگزار خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه کتاب تخصصی از روز دهم ماه رمضان آغاز خواهد شد، افزود: نمایشگاه در فرهنگسرای اشراق برگزار و مدت برگزاری آن نیز 10 روز خواهد بود.

    برجی با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه به صورت همه روزه و عمومی در دو نوبت صبح و عصر انجام خواهد شد، تصریح کرد: در این نمایشگاه 10 هزار جلد کتاب در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه کتاب‌های قابل عرضه در این نمایشگاه شامل علوم قرآنی، تفسیر قرآن کریم و ... است، افزود: این نمایشگاه در قالب جشنواره رمضان برگزار خواهد شد.

    وی در ادامه از اجرای طرح توزیع کتاب رایگان در بین مردم ساکن در مناطق فاقد کتابخانه شهرستان خبر داد و اضافه کرد: در قالب این طرح کتاب‌‎هایی با موضوعات مختلف در بین مردم روستاها توزیع خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه سال گذشته نیز طرح توزیع کتاب در روستاهای شهرستان خدابنده اجرا شد، اضافه کرد: این طرح اغلب در مناطقی اجرا می‌شود که در آنها نمایشگاه کتاب دایر نشده و فاقد کتابخانه هستند.

    وی با بیان اینکه مناطق چهارگانه شهرستان محل هدف توزیع کتاب‌ها خواهند بود، اظهار کرد: کتاب‌هایی با موضوعات دینی، تاریخ، جغرافیا، روانشناسی، آشپزی و ... از جمله کتاب‌های توزیعی در مناطق مختلف است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت