به مدت ۱۰ روز

نمایشگاه حجاب و عفاف در خدابنده دایر می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در خدابنده خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

نمایشگاه حجاب و عفاف در خدابنده دایر می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، محمد برجی  اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی را در قالب جشن رمضان اجرا می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه برنامه‌های جشنواره رمضان، در قالب برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دایر می‌شود، گفت: از جمله این نمایشگاه‌‎ها عفاف و حجاب است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه نمایشگاه عفاف و حجاب در فرهنگسرای اشراق خدابنده همزمان با نمایشگاه کتاب دایر خواهد شد، اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب است.

    برجی با بیان اینکه در این نمایشگاه طرح‌های متنوع پوشش ایرانی و اسلامی ارائه خواهد شد، افزود: ارائه طرح‌های جدید با پوشش اسلامی به تولیدکنندگان و نشان دادن توانمندی‌های طراحان لباس در عرصه حجاب و عفاف و ارائه مدل‌های ایرانی حجاب و عفاف با طرح و نقش و نگار ایرانی اسلامی و مطابق با معیارهای حجاب و عفاف نیز از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب است.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه عرضه لباس و محصولات ایرانی اسلامی با طرح‌های جذاب و قیمت مناسب را از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه عفاف و حجاب اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه با مشارکت هنرمندان دایر خواهد شد.

    وی تصریح کرد: طبق برنامه این نمایشگاه به مدت 10 روز در فرهنگسرای اشراق با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر خواهد شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارد، تصریح کرد: از همین رو اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طرح‌های مربوط را در این زمینه اجرایی می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت