پاسخ سازمان توسعه تجارت به نامه دبیر انجمن برگزار‌کنندگان+نامه

عصر نمایشگاه- دبیر کارگروه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری سازمان توسعه تجارت به نامه دبیر انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی پاسخ داد.

پاسخ سازمان توسعه تجارت به نامه دبیر انجمن برگزار‌کنندگان+نامه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹:۰۰

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر نمایشگاه ایرج معصومی دبیر کارگروه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری سازمان توسعه تجارت  به نامه علی ابراهیم زاده دبیر انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی درارتباط با پیگیری کاهش آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا به صنعت نمایشگاهی پاسخ داد.  متن این نامه آمده است:

    جناب آقای ابراهیم زاده

    دبیر محترم انجمن برگزار‌کنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران

    موضوع: درخواست حمایت از اعضای انجمن به‌دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا

     

    با سلام و احترام

    بازگشت به نامه شماره 9901/1006 مورخ 27 فروردین 99 درباره درخواست حمایت از اعضای انجمن به‌دلیل مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا ضمن تشکر از بیان دغدغه‌ها و نظرات ارزشمند آن مجموعه به اطلاع می‌رساند موضوع در پانزدهمین جلسه کارگروه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری مورخ 22 اردیبهشت 99 مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و به استناد تصمیمات متخذه در جلسه مقرر شد:

    برخی موارد درخواست آن انجمن از طریق دبیرخانه گروه رویدادهای تجاری در مراحل اجراست و بند‌های مرتبط با حمایت‌ها نیز ضمن طرح مشکلات در کارگروه توسعه صادرات کشور سعی کرده است راهکارهای اجرایی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

    از این‌رو براساس جلسات تشکیل شده و تصمیمات متخذه در کارگروه مذکور مکاتبات و هماهنگی‌های لازم با بانک توسعه صادرات ایران و صندوق ضمانت صادرات ایران از سوی سازمان انجام شده تا در صورت تایید نسبت به معرفی فعالان صنعت نمایشگاهی اعم از مجریان، سایت داران، غرفه سازان، شرکت‌های تبلیغاتی و... برای دریافت تسهیلات کم‌بهره سرمایه در گردش اقدام مقتضی انجام شود.

    شایان ذکر است با توجه به تمهیدات انجام‌شده از سوی معاونت محترم توسعه صادرات کالا و خدمات و دفتر توسعه خدمات بازرگانی در صورت تخصیص اعتبارات لازم، مراتب در کارگروهی متشکل از بانک توسعه صادرات ایران، صندوق ضمانت صادرات ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و انجمن‌های فعال در حوزه نمایشگاهی در خصوص سازکارها و دستورالعمل‌های مربوط تصمیم‌گیری خواهد شد.

     ایرج معصومی

     دبیر کارگروه برنامه‌ریزی و نظارت بر رویدادهای تجاری

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت