سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین برگزار می شود

عصر نمایشگاه- با بهبود شرایط ناشی از کرونا در چین، این کشور تصمیم گرفته است سومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای را پاییز سال جاری برگزار کند.

سومین نمایشگاه بین المللی واردات چین برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، "وانگ بینگ نان" معاون وزیر بازرگانی چین روز پنجشنبه در نشستی مطبوعاتی در پکن اعلام کرد که سومین دور نمایشگاه بین المللی واردات چین 5 تا 10 نوامبر سال جاری میلادی /15 تا 20 آبان سال 1399/ در شهر شانگهای برگزار می شود.

    وی با اشاره به اینکه مساحت غرفه های به امضاء رسیده تا کنون بیشتر از سال گذشته است اظهار کرد چارچوب کلی سومین دور نمایشگاه بین المللی واردات با دو دوره قبلی تقریبا برابر است که شامل نمایشگاه جامع کشورها، نمایشگاه موسسات و مجمع اقتصادی بین المللی "هونگ چیائو" است.

    دومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای سال گذشته با حضور سه هزار شرکت از 150 کشور برگزار شد در آیین افتتاح این نمایشگاه «شی جین پینگ» رییس جمهوری چین و کسانی مانند «امانوئل مکرون» رییس جمهوری فرانسه سخنرانی کردند که بیانگر اهمیت و جایگاه این نمایشگاه در نزد چینی ها و همچنین جامعه بین الملل است از ایران هم علاوه بر 15 شرکت، «رضا رحمانی» وزیر صنعت، معدن و تجارت وقت در راس هیاتی شرکت کرد.

    جمهوری اسلامی ایران سال گذشته در مجموع در سه بخش پاویون، بخش فرهنگی و گردشگری در مساحت 36 متر و بخش تجاری در مساحت 180 متر مربع در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

    نمایشگاه واردات شانگهای یکی از نمایشگاه های مهم و بزرگ جهان است که می تواند فرصت مناسبی برای عرضه و معرفی کالاها و محصولات تولیدی ایران باشد سفیر ایران در چین در مورد اهمیت این نمایشگاه گفت که سومین نمایشگاه وارادت شانگهای فرصت بی نظیری برای کشورها از جمله ⁧ایران‬⁩ برای حضور در بازار چین در شرایط رکود ⁧‫کرونایی است.

    "محمد کشاورز زاده" در تویتر نوشت: چین‬⁩ پر جمعیت ترین کشور جهان با طبقه متوسط وسیع به بزرگترین بازار مصرف دنیا و بزرگترین مقصد صادراتی کشورمان تبدیل شده است.

    اوگفت: سالانه بیش از 30 هزار شرکت از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت و در دو دوره گذشته بیش از 120 میلیارد دلار قراردادتجاری در  آن امضا شده است.

    وی تصریح کرد: این رویداد دریچه ای برای ورود به بازار بزرگ چین است که باید با برنامه ریزی و جدیت در آن حضور یافت.

    در دومین نمایشگاه بین المللی واردات شانگهای قراردادهایی به ارزش 71 میلیارد و 130 میلیون دلار امضا شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت