مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد

بازدید فعالان خوشه سوهان قم از نمایشگاه بین‌المللی آگروفود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت:‌ فعالان خوشه سوهان قم در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی آگروفود در خصوص بسته بندی با تکنولوژی و فناوری جدید به‌منظور بسته بندی بهداشتی با ماندگاری بالای سوهان مذاکراتی داشته باشند.

بازدید فعالان خوشه سوهان قم از نمایشگاه بین‌المللی آگروفود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، امیر طیبی‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: این تور نمایشگاهی با هدف آشنایی فعالان خوشه سوهان قم با تامین کنندگان مواد اولیه صنعت سوهان و مشاهده آخرین تکنولوژی‌های موجود در حوزه بسته بندی و ماشین آلات انجام شد.

    وی فعالیت گروهی مناسب توسط فعالان صنعت سوهان قم را یکی از عوامل مهم در کاهش هزینه‌ها و سبب توسعه صنعتی سوغات قم دانست و گفت: در صنعت سوهان استان ایجاد شبکه‌های تامین مواد اولیه می‌تواند مشکلات اعضاء را برای خرید با قیمت مناسب و به تبعع آن کاهش قیمت تمام شده کالا برطرف کند که حضور در این نمایشگاه گامی مهم در این راستا ارزیابی می‌شود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از دیگر دستاوردهای حضور در این نمایشگاه را تعامل و آشنایی با تامین کنندگان مواد اولیه در سایر استان‌ها و تولید کنندگان دستگاه‌های ساخت ایران عنوان کرد و افزود: صنعت سوهان قم با وجود 800 واحد فعال و بیش از 4 هزار نفر اشتغال مستقیم هنوز نتوانسته است حضوری مستقیم در استان‌های هدف داشته باشد

    به همین منظور حضور در نمایشگاه‌ها و به‌ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی مواد غذایی علاوه بر معرفی سوهان به سایر کشورها، می‌تواند به بازار این صنعت در استان کمک شایانی کند.

    وی یادآور شد: فعالان خوشه سوهان قم در این تور بازدید توانستند با برخی از شرکت کنندگان در نمایشگاه برای تعامل و همکاری در خصوص بسته بندی با تکنولوژی و فناوری جدید به‌منظور بسته بندی بهداشتی با ماندگاری بالای سوهان که به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی صادرات این محصول ارزشمند استان قم است، داشته باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت