یک عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران تاکید کرد

لزوم شفاف کردن انتظارات فعالان حوزه‌ی ICT از نمایشگاه الکامپ

عصر نمایشگاه- یک عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران بر لزوم طرح و شفاف کردن انتظارات فعالان حوزه ICT از نمایشگاه الکامپ در سال جاری تاکید کرد.

لزوم شفاف کردن انتظارات فعالان حوزه‌ی ICT از نمایشگاه الکامپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از سیتنا، شهاب جوانمردی عضو هیات مدیره این سازمان با اشاره به لزوم طرح مطالبات مشخص صنف ازبرگزاری نمایشگاه الکامپ 2016 گفت: به دلیل حضور بخش های مختلف از شاخه های تجاری ICT دراین نمایشگاه ملی، به نظر می رسد طرح انتظارات و توقعات مشخص ازسوی آحاد صنف در برگزاری این نمایشگاه، امری کاملا ضروری است.

    جوانمردی با تاکید براینکه برگزاری یک الکامپ متعالی، نیازمند حضور و پرسش گری یک صنف مطالبه گر است، ادامه داد: صنف تنها نهادی است که باید بتواند نگرش دستگاه های حاکمیتی را نسبت به مقولهICT ارتقا بخشد و از همین رو حضور فعال و مطالبه گر اعضای سازمان در نحوه برگزاری این نمایشگاه ملی و تعیین انتظارات، اهمیت مضاعفی دارد.

    عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با اشاره به دغدغه حضور شرکت های حوزه بانک و بانکداری الکترونیکی در نمایشگاه الکامپ طی سال های اخیر گفت:اگر قرار باشد شرکت های فعال در بخش فناوری اطلاعات بانک ها، علاوه بر نمایشگاه های تخصصی حوزه خود، در نمایشگاه الکامپ به عنوان پایدار ترین  عرصه  برای نمایش توانمندی های صنعت فاوا حضور یابند، ضرورت دارد سطح مشارکت کنندگان و مخاطبان داخلی و خارجی این نمایشگاه در سال جدید تقویت شود.

    جوانمردی ضمن اظهار امیدواری از برگزاری الکامپ  بیست و دوم در شان تمام آحاد صنف گفت: خوشبختانه نمایشگاه الکامپ21 با سکان داری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در دوره گذشته موفق شد پس از سال ها سرگردانی، این نمایشگاه ملی را در جایگاهی شایسته و با مشارکت وحضورفعال خبرگان صنف برگزار کند؛ امسال نیز امیدواریم با بهره گیری از تجارب مفید الکامپ بیست و یکم، این نمایشگاه، بستر جامعی برای عرضه توانمندی صنعت ICT در تمام ابعادش باشد.

    او با اشاره به لزوم تغییر نگاه صنف به نمایشگاه الکامپ، از یک نمایشگاه منطقه ای به یک نمایشگاه بین المللی گفت: قطعا پس از گذشت بیست و یک سال از برگزاری نمایشگاه الکامپ، امسال در شرایطی  به استقبال الکامپ 22 می رویم که با وجود تحولات پسابرجام، اعضای صنف باید چشم انداز حضور خود در این نمایشگاه  را فارق از یک نمایشگاه منطقه ای  به یک نمایشگاه بین المللی با چشم انداز تقویت مشارکت و جذب سرمایه گذاری های بلندمدت خارجی  معطوف کنند.

    به گفته جوانمردی، اگر انتظارات صنف از الکامپ در ابعاد داخلی و خارجی مشخص شود، مجری الکامپ می تواند راهکارها و خدمات هدفمندتری را در برگزاری این نمایش به کار بگیرد؛ در غیر این صورت و بدون نگاه بین المللی، الکامپ تبدیل به یک گردهمایی داخلی برای اعضای صنف خواهد شد که مطمئنا در آینده بدون این چشم انداز حرف تازه ای برای بازیگران بزرگ حوزه ICT نخواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت