رئیس ارشاد شهرستان زنجان خبر داد

برگزاری نمایشگاه "قرآن و عترت" در زنجان

عصر نمایشگاه- رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی با عنوان قرآن و عترت در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه "قرآن و عترت" در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ایرانه حیدری اظهار داشت: با آغاز ماه مبارک رمضان این نمایشگاه 24 خرداد تا 2 تیرماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) به همراه غرفه‌های ویژه قرآنی، فرهنگی و هنری برای بازدید علاقمندان بر پا می‌شود.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری موسسات فرهنگی، قرآنی، شکوفه‌های بهشتی و کلمه‌النور برگزار می‌شود، تصریح کرد:غرفه‌های ویژه‌ای برای نرم افزارهای علوم قرآنی،کتب مفاتیح، صنایع دستی، کودک و نوجوان، ایستگاه نقاشی، عفاف و حجاب برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه دایر خواهد بود.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه آثار قرآنی با آثار فرهنگی و هنری تلفیق شده است، گفت: علاقمندان از هنر خط  هنرمندان خوشنویس شهر برای خطاطی آیات و مفاهیم قرآن کریم بصورت خوشنویسی آنلاین در نمایشگاه بهره خواهند برد.

    وی با اشاره به حضور مشاوران قرآنی به منظور ارائه مشاوره‌هایی برای سبک زندگی اسلامی افزود: این مشاوران با ارائه راهکارهای قرآنی برای زندگی به شیوه اسلامی بهره‌مندان از این خدمات را مشاوره می‌دهند.

    حیدری از برپایی غرفه‌های ویژه هنرهای تجسمی خبر داد و گفت: علاقمندان به این موضوع می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید کنند.

    وی با اشاره به اختصاص غرفه ویژه کودکان تصریح کرد: ایستگاه نقاشی پذیرای کودکان و نونهالان در این نمایشگاه خواهد بود تا این رده سنی هم از برنامه‌های در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

    رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ساعات بازدید از نمایشگاه را 9 صبح تا 20 اعلام کرد و گفت: برای استفاده هر چه بهتر علاقمندان شیفت شب نیز از ساعت 22 تا 23.30 دایر خواهد بود.

    وی تصریح کرد: بدیهی است که استقبال مردم نوعی اعلام حمایت از برپایی و استمرار این گونه برنامه‌ها خواهد بود که خط مشی متولیان برگزاری نمایشگاههایی از این دست را روشن می‌کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت