در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز؛

برگزاری نخستین نشست هماهنگی پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز

عصر نمایشگاه- جلسه هم اندیشی و هماهنگی معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته های اجرایی پنجمین نمایشگاه قرآن وعترت استان البرز روز گذشته در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست هماهنگی پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، جلسه هم اندیشی  و هماهنگی معاونت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیته های اجرایی پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز روز گذشته برگزار شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درابتدای این نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین جلسه در خصوص ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماهی است که هر دقیقه و ثانیه اش لطفی است که به ما شده است از باب اینکه فرصت پیدا میکنیم و این ماه را درک میکنیم و امیدوارم از لحظه لحظه آن به نحو احسن بهره ببریم.

    سید موسی حسینی کاشانی در ادامه این جلسه با توجه به برگزاری پنجمین نمایشگاه قرآن وعترت استان البرز در ماه مبارک رمضان به نکاتی در این خصوص اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود یکسری مشکلات که یکی از مهمترین آنها بحث بودجه است تصمیم بر آن شد که امسال نیز نمایشگاه قرآن وعترت را که داشته باشیم .

    وی گفت: پنجمین نمایشگاه قرآن وعترت استان البرز که به همت معاونت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می گردد که امید است امسال نیز به شایستگی برگزار شود.

    مهندس حسینی کاشانی اظهار کرد: اگر کوچکترین قدمی هم در ماه مبارک رمضان برای یک حرکت قرآنی بتوانیم برداریم این حرکت قطعاً هم شامل ثواب است و هم اینکه جزء وظایف است.

    وی گفت در خصوص نمایشگاه قرآن و عترت گفت :هدف اصلی این است که از یک کار که صرفا برای ارائه گزارشات است خارج شویم و کاری کنیم تا تعداد بیشتری بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن کنند و انس با قرآن بیشتر شکل بگیرد.

    مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: در این جلسات همه همفکری کنند ، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا انشاا... این نمایشگاه به نحو شایسته ای برگزار گردد و خواهش بنده این است که در این ماه این کار را کار جمعی قلمداد کنند و همه برای برگزاری مطلوب تر نمایشگاه کمک رسانی کنند.

    سید موسی حسینی کاشانی تاریخ پیشنهاد شده برای برگزاری این نمایشگاه را از اول تیر ماه مصادف با 15 رمضان به مدت 6 روز دانست و محل برگزاری آن را محوطه نمایشگاهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.

    وی در ادامه اظهارداشت: صد در صد کار بسته شده و در این جلسه که اتاق فکر است بهتر است پیشنهادات و نظرات ارائه گردد تا بتوان از آنها در نمایشگاه بهره جست .

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: بخش های جنبی نمایشگاه مانند محافل قرآنی ، تئاتر قرآنی  و مذهبی و ... برنامه ریزی شود .در بحث موسسات نیز به عنوان مثال موسسات فرهنگی بتوانند توانمندی های خودشان را در عرصه قرآنی و مذهبی نشان دهند و با این قبیل کارها انگیزه را برای افراد جهت بازدید این نمایشگاه بالا ببریم.

    وی در ادامه به بحث فضای نمایشگاهی نیز اشاره کرد وگفت: امسال بحمد اله فضای نمایشگاهی با سال های گذشته متفاوت شده و این فضا بهتر و مطلوب تر شده است که امید است بتوان درپنجمین نمایشگاه قرآن وعترت استان از این فضا استفاده بهینه  ببریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت