مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم خبر داد

بهره برداری از نمایشگاه محصولات داخلی شهرک های صنعتی قم

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از راه اندازی نمایشگاه دائمی کالای ایرانی با هدف معرفی توانمندی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد.

بهره برداری از نمایشگاه محصولات داخلی شهرک های صنعتی قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،امیر طیبی نژاد افزود: به منظور آشنایی بیشتر واحدهای صنعتی و همچنین آحاد مردم با توانمندی ها و تولیدات استان، معاونت صنایع کوچک این شرکت اقدام به ایجاد نمایشگاه دائمی تولیدات صنعتی قم در شهرک صنعتی شکوهیه نمود که خوشبختانه مورد استقبال واحدهای صنعتی نیز قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر محصولات یکصد واحد صنعتی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است افزود: بدنبال این هستیم تا با همکاری واحدهای صنعتی و بخش خصوصی این نمایشگاه را تکمیل و در آینده نیز نمایشگاهی در شان شهرک های صنعتی استان در مرکز کسب و کار ایجاد کنیم.

    وی در ادامه خاطرنشان کرد: استان قم با دارا بودن 11 شهرک و ناحیه صنعتی توانست است زمینه حضور بیش از یک هزار و 200 واحد صنعتی بهره بردار را فراهم کند.
    طیبی نژاد افزود: حضور واحدهای صنعتی فعال با برندهای معتبر کشور، منطقه ای و حتی جهانی توانسته اند ظرفیت تولیدی و صنعتی استان قم را افزایش دهد ولی برغم این ظرفیت بالا مردم قم شناخت کاملی از تولیدات قم ندارند.

    وی با بیان اینکه ضعف نداشتن شناخت توانمندی های صنعتی قم منحصر به مردم نیست و واحدهای صنعتی نیز از توان تولیدی استان اطلاع کافی ندارند بیان داشت: در همین شهرک های صنعتی تولید کنندگانی وجود دارند که مواد اولیه مناسب و یا خدمات مورد نیاز خود را طی سالیان گذشته از خارج استان و با تحمل مشقت های فراوان تامین می کردند، در حالی که همان مواد اولیه و یا خدمات در نزدیکی آنها وجود داشته ولی تا امروز از آن بی خبر بوده اند.

    استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، قنوات و ICT و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت