سایتی برای همه ذینفعان نمایشگاه

عصر نمایشگاه- در صنعت همایش و نمایشگاه ذینفعان زیادی حضور دارند که هر یک دارای ویژگی‌ها و نیازهای خاصی هستند. وب‌سایت My World of Expo می‌گوید برای کمک به پیشرفت کار هر یک از این ذینفعان راه‌حل نرم‌افزاری ویژه‌ای دارد.

سایتی برای همه ذینفعان نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در معرفی وب‌سایت My World of Expo آمده است: در 17 سال گذشته این وب‌سایت در تلاش بوده تا راه‌حل‌های نرم‌افزاری پیشرو و سفارشی برای فعالان صنعت و نمایشگاه ارائه کند تا حداکثر منافع را برای صاحبان برندها تضمین کند؛ دستیابی به چنین منافعی تنها از طریق رویکردی یکپارچه امکان‌پذیرست. در این سال‌ها وب‌سایت My World of Expo خدمات متنوعی برای بهبود عملکرد آنلاین همه ذینفعان صنعت همایش و نمایشگاه عرضه کرده است. مسئولان وب‌سایت My World of Expo می‌گویند: تمرکز انحصاری و اختصاصی این وب‌سایت بر صنعت همایش و نمایشگاه ما را قادر کرده است تا به طور مداوم خدمات‌مان را بهتر ارائه کنیم و از این رهگذر به لیدر بازار در زمینه عرضه راه‌حل‌های آنلاین برای همایش‌ها و رویدادهای نمایشگاهی تبدیل شویم.
    تخصص اصلی My World of Expo ایجاد وب‌سایت‌هایی برای فعالان صنعت همایش‌ها و رویدادهای نمایشگاهی است. در سال‌های اخیر My World of Expo برای تعدادی از بزرگ‌ترین برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها وب‌سایت‌های تخصصی طراحی و راه‌اندازی کرده است. از طریق وب‌سایت‌های طراحی شده از سوی My World of Expo علاوه بر افزایش اعتبار برند خود، در زمان و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و بهترین استفاده را از اطلاعات و داده‌های موجود ببرید. همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های سفارشی که به خوبی طراحی شده‌اند، بر میزان درآمدهایتان بیفزایید و کارایی فرآیند بازاریابی را پیگیری و تحلیل کنید.
    وب‌سایت My World of Expo برای همه گروه‌های فعال در صنعت همایش‌ها و رویدادهای نمایشگاهی از جمله برگزارکنندگان، غرفه‌داران و بازاریابان، وب‌سایت‌های تخصصی طراحی و راه‌اندازی می‌کند. به بیان دیگر، همه ذینفعان این صنعت بزرگ و گسترده می‌توانند از این وب‌سایت استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت