معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری دهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی در بوشهر

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای دهمین سال پیاپی نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی در بوشهر برگزار می‌شود.

برگزاری دهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی در بوشهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، آنیتا مظفری در خصوص برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی در استان گفت: برای دهمین سال پیاپی نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر برگزار می‌شود.

    مظفری افزود: نمایشگاه فرهنگی و هنری رضوی هر ساله همزمان با جشنواره ملی مشاعره رضوی در قالب ١١ غرفه، به ارائه تولیدات فرهنگی و هنری از جمله نقاشی، خوشنویسی، عکس، گرافیک، تندیس، نرم افزار و کتاب و... با موضوع رضوی می پردازد.

    معاون فرهنگی اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف تولید محتواهای فرهنگی و هنری با موضوع  فرهنگ منور رضوی و مشارکت هر چه بیشتر  هنرمندان و فرهنگ دوستان در تولید و معرفی هنر رضوی برگزار می گردد که مورد استقبال هنرمندان و علاقمندان فرهنگ رضوی قرار می گیرد.

    آنیتا مظفری اضافه کرد: یکی از غرفه های این نمایشگاه به آتلیه عکس رضوی تعلق می‌گیرد که با تهیه پرده های ضریح و صحن بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این غرفه، علاقمندان می توانند حس حضور در بارگاه ملکوتی ثامن الحجج را درک نموده و عکس یادگاری بگیرند.

    وی گفت: امسال نیز این نمایشگاه همچون سال‌های گذشته زینت بخش برنامه‌های دهه کرامت از جمله جشنواره ملی مشاعره رضوی است که برای دهمین سال پیاپی در بوشهر برگزار می‌شود.

    گفتنی است ، دهمین نمایشگاه فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در مرداد ماه سال جاری همزمان با دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت