مسئول کمیته ناشران داخلی نمایشگاه قرآن مشهد خبر داد

حضور ۹۰ ناشر داخلی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد

عصر نمایشگاه- مسئول کمیته ناشران داخلی با اشاره به حضور ۹۰ ناشر داخلی در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد، از نظارت بر کتاب‌ها پیش از آغاز نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خبر داد.

حضور ۹۰ ناشر داخلی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، مجتبی شاداب‌زاده، مسئول کمیته ناشران داخلی نمایشگاه قرآن مشهد از حضور 90 ناشر در یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد خبر داد.

    وی با اشاره به این مطلب که برپایی حدود 125 غرفه در نمایشگاه در حال قطعی شدن است، ادامه داد: ناشران شرکت‌کننده غالبا ناشران دینی هستند که از شهرهای مختلف در نمایشگاه حضور می‌یابند.

    مسئول کمیته ناشران داخلی همچنین اضافه کرد: ناشرانی که شرکت می‌کنند باید بالغ بر 30 تا 35 عنوان کتاب قرآنی و مذهبی داشته باشند و این موضوع از ضوابط نمایشگاه به شمار می‌رود.

    وی با افزودن این مطلب که اکثریت کتب ارائه شده در نمایشگاه، قرآنی است، بیان کرد: هر ناشری به طور متوسط به جز نمایندگی‌اش می‌تواند 50 عنوان کتاب مرتبط ارائه کند.

    شاداب‌زاده در ادامه با بیان اینکه کتاب‌ها باید دارای مجوز و مورد تأیید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد، تأکید کرد: کمیته ارزشیابی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در نمایشگاه بر کتاب‌ها نظارت خواهند داشت.

    وی اذعان کرد: در همین راستا قرار شده تا یک روز زودتر کتاب‌ها چیده شود و کمیته ارزشیابی و نظارت کتاب‌ها را مورد بررسی قرار دهد تا مشکل محتوایی نداشته باشند؛ همچنین در صورت وجود هرگونه مشکل تذکرات لازم داده شود.

    مسئول کمیته ناشران داخلی در خاتمه افزود: کمیته ناشران داخلی نمایشگاه متشکل از سه نفر هستند اما کمیته ارزشیابی و حراست نمایشگاه نیز با این کمیته همکاری و مشارکت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت