یکی از اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد

همه نمایشگاه های تهران باید در شهر آفتاب برگزار شود

عصر نمایشگاه- عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برپایی نمایشگاه های مختلف دولتی و غیر دولتی در سطح شهر را موجب افزایش ترافیک و ایجاد مشکل برای شهروندان عنوان کرد و گفت: برای کاهش مشکلات شهروندان باید همه نمایشگاه ها در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شود.

همه نمایشگاه های تهران باید در شهر آفتاب برگزار شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، ابوالفضل قناعتی با اشاره به نامه اعضای شورای شهر تهران و درخواست از رئیس جمهوری برای ممانعت از برگزاری هر نوع نمایشگاه در شهر تهران تاکید کرد: این اقدام به منظور کاهش مشکلات ناشی از برگزاری نمایشگاه ها در شهر تهران انجام شده است.

    گفت: نمایشگاه شهر آفتاب به منظور کاهش مشکلات ترافیکی و آلودگی شهر تهران با صرف هزینه بالا ایجاد شده و برپایی نمایشگاه در سایر نقاط شهر دارای توجیه نیست.

    قناعتی تاکید کرد: شهروندان تهرانی به واسطه برگزاری انواع نمایشگاه ها در سطح شهر روزانه با مشکلات بسیاری از جمله ترافیک و افزایش آلودگی روبرو هستند.

    عضو شورای شهر تهران با اشاره به دسترسی آسان به مجموعه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: خط مترو، ایستگاه اتوبوس و تاکسی در مجموعه شهر آفتاب به منظور دسترسی آسان شهروندان به این مجموعه راه اندازی شده است.

    قناعتی با بیان اینکه شهر آفتاب در سه فاز در حال احداث است افزود: شهرداری تهران برای بهره برداری از فاز اول این مجموعه 13 هزار میلیارد ریال هزینه کرده و دو فاز دیگر با مشارکت بخش خصوصی احداث می شود.

    اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز گذشته با ارسال نامه ای از رئیس جمهوری خواستند به همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط دستور دهد‌ تا تمام نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت