مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز خبر داد.

برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سیدموسی حسینی کاشانی اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی ما در ماه مبارک رمضان برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت است که امسال نیز با تمهیدات لازم این مهم برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با هماهنگی‌های انجام شده این نمایشگاه از ابتدای تیرماه و مصادف با 15 رمضان آغاز شده و به مدت یک هفته نیز ادامه داشته باشد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مأنوس شدن نسل امروز با فرهنگ علوم قرآنی و انس نوجوانان و جوانان با کلام خداوند از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    حسینی کاشانی تأکید کرد: با توجه به هجمه‌های دشمنان و سرمایه‌گذاری‌های آنان برای به بیراهه کشاندن نسل امروز لذا ما باید هوشیار بوده و برنامه‌های فرهنگی متناسب با فرهنگ دینی و مذهبی خود را برای نسل امروز برگزار کنیم.

    وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این برنامه‌ها باید از ظرفیت‌های نسل امروز استفاده کرد، ‌گفت: با استفاده از ظرفیت‌های جوانان می‌توانیم مطالبات آنان را نیز در مسیر برنامه‌های فرهنگی و هنری ارزیابی کرده و در این راستا برای اجرایی کردن این برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود به برگزاری پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان البرز اشاره کرد و بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و تخصیص اعتبارات به این برنامه مهم فرهنگی لذا امسال این نمایشگاه از 15 ماه مبارک رمضان آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

    به گفته حسینی کاشانی سال‌های گذشته استقبال بسیار چشمگیری از برگزاری این نمایشگاه شد و امیدواریم امسال نیز با توجه به برگزاری برنامه‌های جنبی در کنار برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت بتوانیم مخاطبان بیشتری را جذب کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت