مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی بیان کرد

۵ میلیارد ریال مجموع اعتبارات نمایشگاه قرآن و عترت مشهد

عصر نمایشگاه- مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: مجموع اعتبارات در حوزه دبیرخانه نمایشگاه حدود ۵ میلیارد ریال است و فضا و فعالیت های قرآنی در استان خراسان رضوی موقعیت ممتازی دارد.

۵ میلیارد ریال مجموع اعتبارات نمایشگاه قرآن و عترت مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، سید سعید سرابی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی امروز در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت:بنا داریم نمایشگاه قرآن را در استان خراسان رضوی همه ساله و به صورت مستمر برگزار کنیم به طوریکه هر سال بهتر از سال قبل باشد اما در این حین باید آسیب های این نمایشگاه را برطرف نماییم.

    وی تصریح کرد:وقتی یک فعالیت که به طور مستمر طی 10 سال برگزار می شود عدم نوآوری و تکراری بودن بعضی از بخش های نمایشگاه یک آسیب جدی است و برای مقابله با این آسیب کمیته ای را فعال نموده ایم.

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی اظهار کرد:یکی از هدفهای این کمیته برگزاری نشست های نقد و بررسی از برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن سنوات گذشته و ایجاد جلوه های نوآوری در نمایشگاه سال جاری و سالهای آینده است.

    سرابی خاطر نشان کرد: نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در مقایسه با سایر نمایشگاههای کشور موقعیت بسیار خوبی دارد ضمن اینکه فعالیت های قرآنی در استان خراسان رضوی موقعیت ممتازی را دارا است.

    وی اظهار کرد:مسئول کمیته 2017 را مکلف کردیم تا از الان طرح برگزاری نمایشگاه 2017 را نهایی کند و عمده هدفی که در این حوزه پیگیری می کنند طراحی موضوع برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در سال آینده است که به عنوان یکی از طرحهای مشهد 2017 مصوب شورای سیاست گذاری شده است.

    سرابی مجموع اعتبارات در حوزه دبیرخانه نمایشگاه را حدود 5 میلیارد ریال عنواد کرد و افزود:نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به عنوان یک رخداد قرآنی در سطح کشور مطرح شده است و یکی از امتیازات مشهد خوشبختانه این است که با همراهی سازمان ها و ستادها برگزار می شود و این اتفاق متمایزی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت