در محل نمایشگاه های کیش ؛

برگزاری نهمین نمایشگاه بازار سرمایه در کیش

عصر نمایشگاه- برگزار کننده نهمین نمایشگاه بازار سرمایه اعلام کرد،شمار شرکت کنندگان در این رخداد سمبلیک تاکنون به حدود ۲۰۰ بنگاه اقتصادی رسیده است.

برگزاری نهمین نمایشگاه بازار سرمایه در کیش
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر بازار ، یاشار فروهر ، مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در خصوص نمایشگاه بین المللی بورس بانک بیمه و تمایز نهمین نمایشگاه با سال های گذشته گفت: برای جذب مشارکت خارجی ها و این که بتوانیم در واقع با هر سه صنعت بورس و بانک و بیمه تبادل نظر داشته باشیم و این ظرفیت را نشان دهیم ، در کنار نمایشگاه سه همایش تخصصی ایجاد شده است.

    وی افزود: در این همایش تخصصی بورس و بیمه و بانک که متولی برگزاری هر کدام ، ازصنایع بورس بانک و بیمه به صورت جداگانه هستند و در واقع سهامداران خارجی دراین همایش شرکت خواهند کرد و بر این اساس موارد مربوط به آن صنعت بررسی می شود و امیدواریم که منجر به تفاهم نامه و عقد قرارداد در این نمایشگاه بشود. در نتیجه یک وجه تمایز این نمایشگاه این است که ما در حال برگزاری همایش تخصصی هستیم.

    فروهر در خصوص دومین تغییر نمایشگاه افزود: وجه تمایز عمده دیگر این است که امسال ما توانستیم startup های کل صنعت مالی کشور را ببینیم . برهمین اساس رویه ای ارزیابی شده و در کنار این startup ها ، صندوق های جسورانه قرار می گیرند تا ببینند جوانانی که خلق ایده داشته اند محصولات خود را ارائه دهند و این صندوق ها در این ایده سر مایه گذاری نمایند که وجه تمایز دوم با سایر همایش ها است. برای این موضوع دبیر خانه علمی ترتیب داده شده و توسط آن ها این startup های داخلی را ارزیابی می کند .

    وی ادامه داد: محتوای داخلی نمایشگاه در حوزه بورس تفاوت داشته تا برنامه محتوایی را در حوزه اطلاع راسانی و عقد قراردادها داشته باشیم و از این فرصت بهترین بهره را ببریم.

    وی افزود: در واقع نمایشگاه باید دستاوردهای مالی کشور را عرضه وارائه و نمایش دهد و مخاطبین خود را چه در حوزه داخل و چه خارج از کشور آشنا کند. نمایشگاه، نمایش دستاور های این سه صنعت و معرفی محصولات است و هر چه بیشتر به مردم اطلاع رسانی شود به شناختشان و احتمالا به رونق بازار هم کمک می نماید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت