به مناسبت ایام پرفضیلت ماه رمضان ؛

برپایی نمایشگاه عکس «خانه وحی» در کتابخانه مرکزی آستان قدس

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکسی با عنوان «خانه وحی» به مناسبت ایام پرفضیلت ماه رمضان در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی دایر است.

برپایی نمایشگاه عکس «خانه وحی» در کتابخانه مرکزی آستان قدس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، نمایشگاه عکسی با عنوان «خانه وحی» به مناسبت ایام پرفضیلت ماه رمضان در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گشایش یافته است.
    براساس این گزارش، در این نمایشگاه عکس، منتخبی از فعالیت‌های قرآنی مجموعه موقوفاتی آستان قدس رضوی در کنار برخی از فعالیت‌های متنوع این مجموعه در ایام ماه مبارک رمضان در معرض دید عموم مراجعان این کتابخانه قرار دارد.
    برپایی همایش‌های قرآنی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به عنوان جلوه زیبای پیوند قرآن و عترت، حضور فعال آستان قدس رضوی در نمایشگاه‌های بین‌المللی قرآن، برگزاری دوسالانه تذهیب‌های قرآنی، گام بلند آستان قدس رضوی در احیای هنرهای اصیل اسلامی و معرفی مرکز بین‌المللی چاپ و نشر قرآن کریم آستان قدس رضوی دارای بزرگترین و پیشرفته‌ترین چاپخانه تخصصی قرآن در خاورمیانه، برخی از این فعالیت‌های گسترده به شمار می‌رود.
    بر همین اساس، نماهایی از سفره‌های کرامت رضوی، باشکوه‌ترین و بزرگ‌ترین خوان نعمت در جهان اسلام، مسجد گوهرشاد حرم مطهر به عنوان مرکز فعالیت‌های قرآنی آستان قدس رضوی، رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی که مزین به آیات شریف قرآن است، حضور خواهران در جلسات قرآنی بارگاه امام هشتم(ع) و فراگیری قرآن در مهدالرضاهای آستان قدس رضوی در سراسر کشور، در میان این تصاویر بی‌بدیل به چشم می‌خورد.
    همچنین مرمت قرآن‌های خطی، معرفی گنجینه نسخ خطی آستان قدس رضوی با قدمت یک هزار و صد سال، نمایی از گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی و معرفی جامع‌ترین کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث کشور در حرم مطهر رضوی نیز از جمله فعالیت‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به شمار می‌رود.
    یادآور می‌شود، نمایشگاه عکس «خانه وحی» از 19 تا 28 خرداد در طبقه همکف کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حرم مطهر امام هشتم(ع) پذیرای اهل علم و معرفت است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت