مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار خبر داد

عرضه بیش از ۷۰۰ نوع نرم افزار دینی در نمایشگاه قرآن و عترت قم

عصر نمایشگاه- مدیر مؤسسه عروج اندیشه گفت: بالغ بر ۷۰۰ نوع نرم افزار در نمایشگاه قرآن و عترت استان قم عرضه شده که این محصولات از سوی ۸ شرکت تولیدکننده نرم افزارهای دینی تهیه شده است.

عرضه بیش از ۷۰۰ نوع نرم افزار دینی در نمایشگاه قرآن و عترت قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از رسا ، عباس مصطفوی، مسؤول غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در حاشیه نمایشگاه با بیان این که نمایشگاه در ادامه نمایشگاه قرآنی سال های گذشته امسال نیز برپا شده است، گفت: برگزاری نمایشگاه های قرآن پلی برای رسیدن مردم به قرآن است.

    وی با بیان اینکه محتوایی بودن و قوی بودن نمایشگاه قرآن یکی از عوامل مهم استقبال مردم از این نمایشگاه ها است، افزود: نمایشگاه اگر دارای محتوای غنی و در راستای اغنای نیاز مخاطب برگزار شود، مردم را جذب می کند.

    مدیر مؤسسه عروج اندیشه ماندگار توجه به کمیت و کیفیت در برگزاری نمایشگاه ها را بسیار ضروری دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به کیفیت های مطلوب نیاز است از الگوها، روش ها و تکنیک های غنی تر و جذاب تر بهره گیری شود.

    مصطفوی نمایشگاه های قرآنی را بستری برای ارتباط بیشتر مردم با قرآن برشمرد و ادامه داد: هر چه انسان بیشتر با قرآن و آموزه های قرآنی انس پیدا کند، به کمال و تعالی والاتری دست می یابد.

    وی در پایان گفت: غرفه نرم افزارهای علوم اسلامی در نمایشگاه با هدف ارائه محصولات دینی به مخاطبان و مردم قرآنی دایر شده و بیش از 80 درصد محصولات عرضه شده نیز در خود استان قم تولید می شود.

    مسؤول غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت با بیان این که بیش از 70 درصد محتواهای نمایشگاهی در سطح کشور از قم تأمین می شود، بیان داشت: اندکی ذوق و سلیقه می تواند بار معنوی نمایشگاه های قرانی را افزایش داده و مخاطبان بسیاری را با آثار و دستاوردهای قرآنی آشنا کند.

    وی همچنین برپایی نمایشگاه های قرآنی در سطح کشور را بسیار مفید و ضروری برشمرد و افزود: تحقق این امر نیازمند یاری مسؤولان و ایجاد فرصت ها، امکانات و بسترهای مناسب است.

    مصطفوی در پایان با اشاره به این که غرفه اتحادیه نرم افزارهای اسلامی چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت نرم افزارهایی با موضوعات دینی، تفسیری، حدیثی، سخنرانی، علمی، احکام و تمام حوزه های علوم اسلامی را برای عرضه به مخاطبان به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: بالغ بر 700 نوع نرم افزار در نمایشگاه عرضه شده که این محصولات از سوی 8 شرکت تولیدکننده نرم افزارهای دینی تهیه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت