کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد

ارائه مشاوره‌های تخصصی خانواده در نمایشگاه قرآن مشهد

عصر نمایشگاه- مشاوره‌ و برنامه‌ریزی سبک زندگی دینی در کارگاه تخصصی قرآن غرفه تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مستقر در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد ارائه می‌‌شود.

ارائه مشاوره‌های تخصصی خانواده در نمایشگاه قرآن مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، تقی جلالی، کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: مشاوره‌های چهره به چهره و برنامه‌ریزی سبک زندگی دینی در غرفه تبلیغات اسلامی استان مستقر در یازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد طراحی شده است.

    جلالی مشاوره در موضوعات خانواده، ازدواج، کسب‌وکار، روابط اجتماعی، رفتارهای فردی، آداب و سنن، تغذیه سالم، بهداشت و درمان، تفریح و سرگرمی را به عنوان برخی از خدمات این مرکز برشمرد و افزود: قصد داریم با رویکردی متفاوت از بانوان مشاور استفاده کنیم تا بتوانیم رفتار و سبک زندگی قرآنی را برای مادران و دختران جامعه که بنیان اصلی خانواده هستند، ارائه دهیم.

    کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: کارشناسان مشاور خانواده در ایام برپایی نمایشگاه همه روزه از ساعت 18 تا 23 در دو قسمت مشاوره خانواده و احکام پذیرای علاقه‌مندان هستند.

    وی با اشاره به حضور مشاوران برجسته برای پاسخ به سؤالات تخصصی ابراز کرد: همچنین مشاوره تخصصی خانواده ارائه می‌شود و دیگر مشاوران تخصصی نیز از ساعت 21 الی 23 رویکرد تخصصی و گفتمان قرآنی را بازگو می‌کنند.

    وی افزود: در این راستا می‌توان گفت، فصلنامه تخصصی پژوهش‌های قرآنی این مرکز از سال 73 در قالب 73 شماره منتشر شده است که رویکرد آن نگاه تخصصی به موضوعات قرآنی است و بحث خانواده در قرآن، تعلیم و تربیت و مسائل روز جامعه از دیدگاه قرآن در آن بررسی شده است.

    جلالی بیان کرد: نرم افزارهایی شامل شجره طوبی و دایره المعارف جامع قرآنی که در موضوعات تفسیر قرآن در مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات تهیه شده است است، در نمایشگاه قرآن مشهد عرضه می‌شود و جدیدترین تازه‌های نشر نیز در قالب کتاب و فصل‌نامه را در این غرفه به مخاطبان ارائه می‌کنیم.

    یادآور می‌شود، این مشاوره‌های تخصصی قرآنی از 27 خردادماه تا دوم تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد سالن فردوسی ورودی هشت، راهرو سه، غرفه تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت