فرماندار اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه‌ پیشگیری از اعتیاد در اردبیل

عصر نمایشگاه- فرماندار اردبیل گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مراکز شهری و روستایی اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌ پیشگیری از اعتیاد در اردبیل
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، جواد زنجانی در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان اردبیل کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از معضل اعتیاد است که در این زمینه همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در مراکز شهری و روستایی اردبیل برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز باید برنامه‌های خود را در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی تقویت کنند، افزود: شهرداری و شورای شهر ظرفیت بالایی در این زمینه دارد که باید با تداوم برنامه‌های فرهنگی این امر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گسترش یابد.

    فرماندار اردبیل بیان کرد: نمایشگاه‌های پیشگیری از اعتیاد باید علاوه بر مراکز مشخص در پارک‌ها و بوستان‌های محلات و نیز مراکز گردشگری نیز برگزار شود چرا که این امر می‌تواند تاثیر بسزایی در زمینه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی داشته باشد که در این زمینه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی اهتمام ویژه‌ای باید داشته باشند.

    زنجانی از فعالیت مراکز پیشگیری از اعتیاد در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: در حال‌حاضر دو مورد از این مراکز پروانه کسب داشته و دو مورد نیز در حال اخذ پروانه بوده و یک مورد نیز پلمپ شده است.

    وی تصریح کرد: برگزاری تئاترهای خیابانی با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و در راس آن اعتیاد نیز یک برنامه مهم است که در مناطق مختلف شهرستان اردبیل برگزار می‌شود و نیز بروشورهای فرهنگی در این زمینه بین اقشار مختلف مردم توزیع می‌شود.

    فرماندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در زمینه مبارزه با اعتیاد دارد که نیاز است برنامه‌های توانمندسازی معلمان و دانش‌آموزان با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی به طور متناوب در مدارس برگزار شود که علاوه بر دانش‌آموزان زمینه حضور اولیا و جوانان نیز در این برنامه‌ها فراهم می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت