مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن بیان کرد

ارائه ۲۰۰ اثر جدید در عرصه قرآن و عترت حوزویان در نمایشگاه

عصر نمایشگاه- مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن گفت: در ایام نمایشگاه ۱۵ نشست برگزار می شود و ۲۰۰ اثر ارائه شده است که از این ۲۰۰ اثر ۱۰۰ اثر آن متعلق به خواهران حوزوی است.

ارائه ۲۰۰ اثر جدید در عرصه قرآن و عترت حوزویان در نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی در نشست تشریح برنامه‌های حوزه علمیه در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: بخش حوزوی 12 سال است که کار خود را در نمایشگاه بین المللی قرآن آغاز کرده است و هدف آن ارائه دستاوردهای قرآنی و عترت طی یک سال گذشته است. امسال هم با همین دید در نمایشگاه حضور یافته است. آنچه در بخش حوزوی داریم 200 اثر قرآنی است که به صورت مکتوب، دیجیتالی، سایت ها، پایگاه اطلاع رسانی و نرم افزارهای موبایلی ارائه می شود.

    وی ادامه داد:‌ از بین 179 موسسه حوزوی 80 موسسه در حوزه قرآن و عترت در طی یک سال گذشته آثار جدیدی تولید کرده اند و هم اکنون در بخش حوزوی 36 مرکز از آن‌ها حضور پیدا کرده است. موسسات حوزوی که مورد تایید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه هستند و یا دارای تاییدیه شورای عالی حوزه‌های علمیه هستند و یا اینکه در رأس آن‌ها روحانی شاخص و مشهوری حضور دارد.

    مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن یادآور شد: 21 برنامه طی ایام برگزاری نمایشگاه در بخش حوزوی اجرا می شود و میزگردهای نقد و بررسی فیلم‌های سینمایی با حضور اساتید حوزوی، میزگرد پاسخ به شبهات، شب شعر قرآنی، نشست ویژه شهدای روحانی مدافع حرم از جمله برنامه هایی است که در بخش حوزوی پیش بینی شده است.

    وی یادآور شد: در مجموع 15 نشست در ایام نمایشگاه از سوی حوزه های علمیه برگزار می شود و 4 کتاب جدید نیز با حضور اساتید برجسته حوزه های علمیه از جمله آیت الله مقتدایی رییس شورای عالی سیاست گذاری حوزه های علمیه، حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه های علمیه حضور دارند. درصدد هستیم تا بتوانیم در این رونمایی ها از آیت الله حسینی بوشهری نیز دعوت کنیم و هفته آینده رونمایی‌ها انجام می شود.

    طیب حسینی تاکید کرد: از آثاری که رونمایی می کنیم شامل یک کتاب دو جلدی موسسه مذاهب اسلامی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با عنوان پاسخ به تکفیری‌ها و نقد نظریات ابن تیتمه است. بخش مشاوره حوزه یکی از بخش هایی است که با استقبال پرشور مردم مواجه شده است و ما همواره سعی کرده ایم با کمبود بودجه ای که داریم از مشاوران برجسته در این عرصه بهره ببریم. مشاوره هایی با موضوعات خانواده، کودک و نوجوان، فرق  و ادیان، احکام اسلام، دعا و خرافات توسط مشاوران برای علاقه مندان ارائه می شود.

    مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن تاکید کرد: از 200 اثر ارائه شده در نمایشگاه 100 اثر آن متعلق به خواهران حوزوی است که آن ها در سال های اخیر تولیدات بسیار خوبی را در زمینه قرآن و عترت داشته اند. قرار است در بخش محتوایی نمایشگاه محتواهای ارزشمند قرآنی برای علاقه مندان ارائه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت