معاون اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی خبر داد

نمایشگاه قرآن و عترت، بین‌المللی‌ترین نمایشگاه مشهد

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به سهم بیشتر ناشران قرآنی خراسان رضوی نسبت به استان‌های دیگر در این نمایشگاه بیان کرد: قوی‌ترین و بین‌المللی‌ترین نمایشگاه مشهد را می‌توان نمایشگاه قرآن و عترت مشهد عنوان کرد چراکه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قرآنی بسیار خوبی در این شهر وجود دارد.

نمایشگاه قرآن و عترت، بین‌المللی‌ترین نمایشگاه مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، یوسف امینی در بازدید از غرفه این خبرگزاری در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با اشاره به حضور بسیار خوب ناشران قرآنی در این نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت محدود این نمایشگاه بسیاری از ناشرانی که درخواست حضور در آن را داده بودند نتوانستند در این نمایشگاه غرفه داری کنند.

    وی با اشاره به سهم بیشتر ناشران قرآنی خراسان رضوی نسبت به استان‌های دیگر در این نمایشگاه بیان کرد: قوی‌ترین و بین‌المللی‌ترین نمایشگاه مشهد را می‌توان نمایشگاه قرآن و عترت مشهد عنوان کرد چراکه ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قرآنی بسیار خوبی در این شهر وجود دارد.

    معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، قرآن کریم را زیرساخت فرهنگی جامعه ایران اسلامی دانست و یادآور شد: ظرفیت قرآنی ویژه در مشهد سبب شده تا تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان بسیج دانشجویی و استانداری برای برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان به میزبانی مشهد در سال آینده، منعقد شود بنابراین این امر نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه ویژه فعالیت‌های قرآنی در پایتخت معنوی کشور محسوب می‌شود.

    امینی اضافه کرد: در یک سال اخیر هم‌زمان با هفته کتاب و نوروز دو طرح تخفیف خرید کتاب در کشور اجرایی شد که خوشبختانه خراسان رضوی با کسب رتبه سوم در این دو طرح موفق شد علاوه بر ارتقای میزان خرید کتاب توسط علاقه‌مندان، توجه مردم را به مطالعه کتاب جلب کند.

    وی این دو طرح را با تخفیف 20 درصدی برای خرید کتاب ویژه کتاب‌فروشی‌های خراسان رضوی که در سایت خانه کتاب ایران ثبت‌نام کرده بودند دانست و ادامه داد: در تابستان امسال نیز تخفیف خرید کتاب در اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتاب‌فروشی‌های این استان هم‌زمان با سایر استان‌های کشور اجرا می‌شود.

    معاون فرهنگی مطبوعاتی از تخفیف 25 درصدی کتاب‌های گروه سنی کودک و نوجوان در این طرح خبر داد و گفت: ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌ها در سایت خانه کتاب ایران از 16 خرداد آغازشده و به مدت یک ماه ادامه دارد و پس‌ازآن علاقه‌مندان به خرید کتاب می‌توانند از 16 تیر امسال به مدت یک ماه کتاب‌های مختلف را از کتاب‌فروشی‌های ثبت‌نام‌شده در این طرح با تخفیف 20 تا 25 درصدی تهیه کنند.

    امینی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دو میلیون تومان یارانه کتاب در قالب این طرح در اختیار کتاب‌فروشی‌ها قرار می‌دهد و علاقه‌مندان می‌توانند تا یک‌صد هزار تومان کتاب را در قالب این طرح خریداری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت