مدیرعامل شرکت ارمغان خبر داد

موثر و قدرتمند در نمایشگاه آی فود حاضر خواهیم شد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت ارمغان با بیان اینکه شرکت بازرگانی ارمغان تجارت پاساوان با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در امور بازرگانی در نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد (آی فود) حضور برجسته‌ای خواهد داشت، گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای آشنایی بی‌واسطه با مصرف‌کنندگان و آگاهی از نظرات آنان، معرفی کالا به صادرکنندگان مستقر در مشهد و معرفی محصولات جدید است.

موثر و قدرتمند در نمایشگاه آی فود حاضر خواهیم شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آی فود ،مدیرعامل شرکت ارمغان در تشریح حضور موثر شرکت ارمغان در نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد (آی فود) گفت: حضور در نمایشگاه‌هایی چون آی‌فود در راستای اهداف برندینگ و تبلیغات حرفه‌ای شرکت ارمغان تبیین شده است که با حضور قدرتمندانه سعی در معرفی و عرضه محصولات ارمغان و توانمندی شرکت در جهت تأمین و تولید کالاهای مورد نیاز مشتریانمان داریم. شاهد این مدعا حضور پررنگ شرکت بازرگانی ارمغان در آی فود سال 1394 بود؛ شرکت ارمغان در نمایشگاه سال گذشته جز غرفه‌های برتر نمایشگاهی و تنها غرفه شرکت تولید و توزیع برنج بود.

    ریگی با اشاره به اهمیت حضور در نمایشگاه‌هایی چون آی‌فود، گفت: این نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای ملاقات چهره به چهره بازار و مخاطب، کشف بازارها و مشتریان جدید، حفظ و تجدید ارتباط با بازارهای قبلی، نمایش زنده محصولات و خدمات، شناخت و مطالعه رقبا و تکنولوژی‌های جدید و در نتیجه تسریع روند تولید و فروش است؛ به خصوص که این فرصت مغتنم به شکلی مقرون به صرفه از جهت زمان، انرژی و سرمایه فراهم می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه استان خراسان از ظرفیت‌های اقتصادی و تولیدی بسیار خوبی در منطقه برخوردار است؛ گفت: مشهد و خراسان یکی از قطب‌های صنایع غذایی کشور به حساب می‌آید که البته با حمایت‌های دولت محترم تدبیر و امید به این مهم بیشتر توجه شده است.

    وی در پایان در خصوص توفیقات شرکت ارمغان در بازار منطقه‌ای گفت: ارمغان، جزء شرکت های رهبر بازار با بیشترین سهم منطقه‌ای است که توانسته رضایت مشتریان خود را تامین کند؛ در بعد بازار خارجی نیز با شرکت در نمایشگاه گوناگون خارجی و عرضه محصول توانسته‌ایم سفیری خوبی در بعد صادرات محصولات غیرنفتی در حوزه کشورهای همسایه و آسیای میانه باشیم.

    هفدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  ، تلگرام نمایشگاه به آدرس https://telegram.me/ifoodexpo مراجعه و یا با شماره های 9 – 05135099630 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت