سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

گشایش نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در نگارخانه حوزه هنری فارس

عصر نمایشگاه- سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در نگارخانه حوزه هنری فارس با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و رؤسا،کارشناسان و هنرمندان حوز‌ه‌های هنری دو استان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در نگارخانه حوزه هنری فارس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدشریف اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: در آئین افتتاح این نمایشگاه آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ضمن  بازدید از این آثار  به تقدیر و تمجید از آثار عکاسان هم‌استانی پرداخت.

    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تقویت فعالیت‌های مشترک هنری بین استان‌های هم‌جوار و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان شهرستان‌ها  عنوان کرد و افزود: در این برنامه که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و با عنوان "زیارت" برپا شد آثاری از "حسن فتاحیان، اسحاق آقایی، داوود ایزدپناه،کیوان کیانی و الناز قندفروش" از 31خرداد تا 10تیر در معرض تماشای علاقه‌مندان هنر عکاسی قرار گرفته است.

    اسلامی بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه نشست مشترکی میان مدیران و کارشناسان دو حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس در شیراز برگزار و بر اهمیت فعالیت‌های مشترک بین این دو مرکز تاکید شد.

    وی با بیان اینکه دو استان کهگیلویه و بویراحمد و فارس اشتراکات تاریخی و فرهنگی زیادی دارند تصریح کرد: باوجود تبادلات و ارتباطات بالایی که در حوزه‌های مختلف میان این دو استان وجود دارد متأسفانه در حوزه فرهنگ و هنر تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده و مراودات هنری در سطح پایینی بوده است.

    سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به درهم تنیدگی فرهنگی این دو استان عنوان کرد: تاکنون هم کهگیلویه و بویراحمد از وجود چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی فارس بهره برده است و هم فارس محل حضور و متأثر از  برخی شخصیت‌های بزرگ  استان کهگیلویه و بویراحمد  بوده که  منشأ خیر و برکت بسیار بوده‌اند.

    اسلامی با بیان اینکه بخشی از جامعه هدف و مخاطبان ما در دو استان مشترک هستند ابراز کرد: همین امر کمک می‌کند که این دو مرکز نسبت به انجام تولیدات مشترک فرهنگی اقدام کنند.

    وی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد  و فارس می‌توانند در مسیر همکاری‌های فرهنگی پیش‌گام باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت