با حضور معاون رئیس جمهوری ؛

گشایش پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت البرز

عصر نمایشگاه- همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از استانی گشایش یافت.

گشایش پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت البرز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در آیین افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان که در سالن سیروس صابر این اداره کل برگزار شد، افزود: نمایشگاه قرآن و عترت با برنامه ریزی 81 غرفه راه اندازی می شود.
    حجت الاسلام محمود دهقاندار اظهار داشت: 14 غرفه برای ارایه محصولات فرهنگی قرآنی دستگاه ها و نهادی دولتی، 22 غرفه به آثار مکتوب شامل قرآن، هدیه، آثار دفاع مقدس و کتب مذهبی و چهار غرفه نیز به محصولات قرآنی کودک و اسباب بازی تعلق دارد.
    وی گفت: همچنین 6 غرفه به ارایه دستاوردهای دیجیتالی و نرم افزارهای قرآنی با 40 درصد تخفیف، 17 غرفه به سبک زندگی اسلامی، تغذیه و میوه های قرآنی، 2 غرفه به مشاوره خانواده به صورت رایگان اختصاص دارد.
    وی با اشاره به اینکه چهار غرفه نیز به آثار فاخر هنری و 12 غرفه به قاب و پوسترهای قرآنی تعلق دارد، افزود: در غرفه های مشاوره خانواده رایگان از 6 مشاور خبره استان استفاده می شود.
    وی به برگزاری برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری تعزیه از شب سومین شب نمایشگاه به مدت چهار شب، نمایش فیلم های قرآنی و فیلم های روز سینما و اجرای برنامه کودک و نوجوان و همچنین برگزاری 50 مسابقه به همراه 50 جایزه در هر شب از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
    وی طرح تعویض قرآن های فرسوده را نیز از دیگر این برنامه ها دانست و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات، اولویت تعویض قرآن با کسانی است که از نمایشگاه بازدید کرده و برای تعویض ثبت نام کنند.
    دهقاندار رونمایی از انیمیشن سبک زندگی اسلامی ایرانی با نام 'جوجولپ' کاری از موسسه قرآنی تسنیم، حضور مفاخر قرآنی همچون حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی، آغاز طرح صدور مجوز موسسات قرآنی توسط هیات 9 نفره، برگزاری کارگاه های آموزشی، شب شعر و کرسی های تلاوت قرآن با عنوان تلاوت احسن از دیگر این برنامه ها است.
    وی حضور اداره کل ثبت احوال استان و اختصاص غرفه ای برای این اداره کل و ثبت نام کارت ملی هوشمند در حاشیه نمایشگاه از بازدیدکنندگان از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
    معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: با هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی کرج مقرر شد برای انتقال همشهریان از نقاط مختلف شهرستان، چند دستگاه اتوبوس در نظر بگیرند.
    پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان البرز روز سه شنبه اول تیرماه همزمان با 15 ماه مبارک رمضان به مدت 6 روز تا ششم تیرماه، 21 ماه مبارک رمضان دایر است.
    این نمایشگاه در دو نوبت  صبح و شب از ساعت 12 تا 9 صبح و 12 تا 24 شب آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت