در مرکز نمایشگاه های سراسری موسوم به «ودنخا» مسکو ؛

نمایش سنگ ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی روسیه

عصر نمایشگاه- در چارچوب برنامه شرکت های روسی و ایرانی برای آغاز همکاری در زمینه استخراج، تولید و تجارت سنگ، نخستین نمونه از محموله های نمایشگاهی سنگ ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی این صنعت در مسکو به نمایش گذاشته شد.

نمایش سنگ ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی در مرکز نمایشگاه های سراسری موسوم به «ودنخا» با حضور جعفر سرقینی معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و احمد شریفی دبیر کل انجمن سنگ ایران گشایش یافت که در آن 258 شرکت از 27 کشور انواع سنگ های ساختمانی از جمله مرمر، گرانیت و تراورتن را عرضه کرده اند.

    ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته است و 11 شرکت ایرانی در غرفه ای به مساحت 400 متر مربع تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند که مورد توجه حاضران در مراسم گشایش قرار گرفت.

    مارینا ترتیاکووا مدیر نمایشگاه بین المللی سنگ های تزیینی ساختمانی روسیه (ایندوستریا کامنیا) در این مراسم با ارزشمند خواندن حضور شرکت های ایرانی در کنار بزرگترین شرکت های دنیا از روسیه، اروپا و آسیا گفت: اولین حضور ایران در نمایشگاه سنگ های روسیه بسیار پرقدرت و متنوع است که توجه شرکت های روسی را به خود جلب خواهد کرد.

    وی ابراز امیدواری کرد که شرکت های ایرانی در نمایشگاه بین المللی سنگ های تزیینی ساختمانی مسکو با شرکای روسی قرارداد همکاری امضا کنند.
    ترتیاکووا ادامه داد: بازار سنگ در روسیه گسترده و مشتریان زیادی دارد که با توجه به تنوع تولیدات ایران در این بخش، شرکت های ایرانی می توانند شرکای خوبی برای همکاری در بخش های مختلف پیدا کنند.

    سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت نیز با اشاره به توانمندی های ایران به عنوان تولیدکننده مهم سنگ های ساختمانی در دنیا گفت که شرکت های ایرانی برای صادرات انواع سنگ های ساختمانی به روسیه آمادگی دارد.

    سنایی سفیر ایران در مسکو نیز با اشاره به روند رو به توسعه همکاری های ایران و روسیه در عرصه های مختلف گفت: سنگ و مصالح ساختمانی می تواند زمینه خوبی برای گسترش همکاری های دوجانبه باشد.

    وی افزود: مسکو، سن پترزبورگ و شهرهای دیگر روسیه علاقه روس ها به معماری را نشان می دهد و تجربه شرکت های ایران در عرصه تولید و عرضه سنگ های آماده کار می تواند در این عرصه بطور گسترده بکار گرفته شود.

    سفیر ایران ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بین المللی سنگ مسکو به یافتن مشتریان خوب برای تولیدات سنگ ایران کمک کند.
    نمایشگاه بین المللی سنگ مسکو که افزون بر شرکت های روسی و ایرانی، شرکت هایی از کشورهای مختلف از جمله چین، ایتالیا، یونان، هند، ترکیه و مصر نیز حضور دارند تا چهار روز دیگر در سالن شماره 75 مرکز نمایشگاه های سراسری مسکو (ودنخا) ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت