در فرهنگسرای ارسباران ؛

برپایی نمایشگاهی از آثار حجم و تصویرسازی با موضوع «رمضان»

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «رمضان» با نمایش آثار حجم و تصویرسازی «حسام‌الدین طباطبایی» و «هاجر سلیمی‌نمین» در فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.

برپایی نمایشگاهی از آثار حجم و تصویرسازی با موضوع «رمضان»
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نمایشگاه «رمضان» با نمایش آثار حجم و تصویرسازی از «سید حسام‌الدین طباطبایی» مدرس، طراح، دکوراتور و همچنین «هاجر سلیمی‌نمین» روز جمعه 4 تیر ماه در نگارخانه فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا 14 تیر ساعت 10 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.

    در این نمایشگاه 33 فریم تصویرسازی از «سید حسام‌الدین طباطبایی» با عنوان «زندگی حضرت علی (ع)» است که این آثار از کتاب‌‌ها استخراج شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

    در نمایشگاه «رمضان» 3 اثر حجم و 10 اثر تصویرسازی از «هاجر سلیمی‌نمین» با عنوان «رمضان ماهی» دیده خواهد شد که این آثار به سفارش فرهنگسرای ارسباران آماده شده است.

    سیدحسام‌الدین طباطبایی سال 1352 در تهران متولد شد. وی کارشناس ارتباط تصویری دانشکده هنر و معماری و از اعضای انجمن فرهنگی تصویرگران، انجمن هنرهای تجسمی و سازمان صنایع دستی است.

    وی تصویرگری بیش از 150 کتاب کودک و نوجوان، تصویرگری و مدیریت هنری مطبوعات را برعهده داشته و در جشنواره‌های مطبوعات، جشنواره نقاشی جهان اسلام، جشنواره ادیان توحیدی، جشنواره پا دوا (ایتالیا)، جشنواره هنر جوان، جشنواره کتاب های درسی و جشنواره نیایش مقام آورده است.

    هاجر سلیمی نمین متولد 1361 فارغ التحصیل رشته گرافیک و کارشناسی ارشد تصویرسازی از دانشگاه تهران است. وی عضو پیوسته انجمن تصویرگران کتاب کودک ایران و هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) است.

    وی تاکنون در زمینه اجرا طراحی صحنه و طراحی گرافیک چندین برنامه‌های تلویزیونی، مدیریت هنری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور، تصویرسازی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کارگردانی و تصویرگری (سری تیزرهای آموزشی من و مدرسه) در شبکه 7 سیما را برعهده داشته است.

    علاقه‌مندان برای بازدید نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت