مدیرکل ارشاد خراسان رضوی:

یازدهمین نمایشگاه قرآن مشهد با شعار محتوامحوری برگزار شد

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد گفت: این نمایشگاه با شعار محتوامحوری برگزار شد.

یازدهمین نمایشگاه قرآن مشهد با شعار محتوامحوری برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرنمایشگاه» به نقل از فارس ، سید سعید سرابی چهارشنبه‌شب در مراسم اختتامیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی مشهد با ابراز خرسندی نسبت به حضور تولیت آستان قدس رضوی در نمایشگاه قرآن مشهد اظهار کرد: امسال همچون سال‌های گذشته از رهنمودهای ارزشمند امام‌جمعه محترم مشهد و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان برای برگزاری نمایشگاه قرآن باکیفیت مناسب در مشهد بهره بردیم.

    وی ضمن تشکر از استاندار خراسان رضوی در برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: خوشبختانه جلسات برگزارشده با تولیت آستان قدس رضوی نیز سبب شد تا این نمایشگاه با محورهای مختلف قرآنی به شیوه بهتری برگزار شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با ابراز خرسندی نسبت به همکاری دستگاه‌های مختلف در برگزاری این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه با شعار محتوا محوری برگزار شد و موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی و محور مقاومت که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در آن موردتوجه قرار گرفت.

    سرابی با اشاره به حضور فعالان و تشکل‌های قرآنی مردمی در این نمایشگاه اضافه کرد: امیدواریم در نمایشگاه قرآن مشهد 2017 نمایشگاهی باکیفیت بهتر و برنامه‌ریزی مناسب‌تر را برگزار کنیم.

    در ادامه این مراسم، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی توجه عملی به قرآن کریم را عامل مهمی در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی جامعه دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه دارای حدود 800 غرفه بود که در متراژ 18 هزار مترمربع برگزار شد.

    حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی نسب با اشاره به ویژگی‌های متفاوت نمایشگاه امسال بیان کرد: فعالیت بخش عترت نمایشگاه قرآن توسط کمیته آستان قدس رضوی، رشد دو برابری مؤسسات مردمی قرآنی شرکت‌کننده در این نمایشگاه، اجرای برنامه‌های هنری قرآنی همچون خوانش نمایشنامه‌های قرآنی، محتوای بهتر بخش عفاف و حجاب همراه با برنامه‌های متنوع کودک و نوجوان را می‌توان ازجمله این ویژگی‌ها عنوان کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت