به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر ؛

برپایی نمایشگاه تصویری آسیب های اعتیاد در آستارا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب ، عکس و پوستر به مناسبت هفته ملی مبارزه با مواد مخدر با هدف آشنایی شهروندان با آسیب های این بلای خانمان سوز در آستارا بر پا شد.

برپایی نمایشگاه تصویری آسیب های اعتیاد در آستارا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آستارا در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته با همکاری موسسه نسیم حیات و اداره بهزیستی شهرستان آستارا بر پا شده است.

    نازنین شهبازی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست به جامعه هدف در راستای پیشگیری از اعتیاد اهمیت دارد ، افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه فرهنگی به نمایش گذاشتن آثار زیانبار استفاده از موادمخدر و عواقب جبران ناپذیر آن می باشد، چرا که انجام اقدامات فرهنگی باعث تشویق جوانان به سمت دوری جستن از موادمخدر در اجتماع می شود.

    وی مجموع عکس ها و پوسترهای ارائه شده در این نمایشگاه را 50 قطعه و مجموع کتب مرتبط با این حوزه را 200 نسخه ذکر کرد و ادامه داد: آنچه که در خروجی این نمایشگاه مد نظر است؛ ارتقای سطح سلامت روانی افراد و نیز دور نگه داشتن جامعه از آسیب های اجتماعی نظیر اعتیاد است.

    شهبازی در ادامه گفت: مصرف مواد مخدر به ویژه بین قشر جوان، یکی از نگرانی های جدی والدین و مسوولان است.
    وی افزود: جمعیت جوان کشور و بالا بودن آمار بیکاری در جامعه از نکاتی هستند که در زمینه پیشگیری از اعتیاد باید مد نظر مسئولان قرار گیرند.

    وی بخشی از این نمایشگاه را مختص آشنایی با داروها و مواد اعتیاد آور دانست و ادامه داد: بهترین راه مبارزه با مصرف مواد مخدر، پیشگیری و آگاه سازی جامعه از خطرات و مضرات اعتیاد است.

    جملات زیبا ولی آمیخته به هشدارهای مختلف از جمله بخش هایی است که نظر همه مراجعه کنندگان را در این نمایشگاه به خود جلب می کند.

    اعتیاد یعنی یک عمر رنج به بهای چند لحظه خوشی ، سیگار دروازه ورود به اعتیاد ، نه گفتن به هر چیزی که به ضرر ماست بهترین راه مقابله با اعتیاد است ؛ جملاتی است که در بخش نخست این نمایشگاه در حکم تلنگر برای مخاطب ظاهر می شود.

    این نمایشگاه فرهنگی که با نمونه هایی از طرح های کارآفرینی نیز همراه است ، صبح و عصر به مدت یک هفته در موسسه نسیم حیات شهرستان آستارا دایر است.
    26 ژوئن مقارن با پنجم تیر روز جهانی مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر است که به همین مناسبت 31 خرداد تا ششم تیر ماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نام دارد.
    شهرستان 86 هزار نفری آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت