به مناسبت روز جهانی مبارزه بامواد مخدر؛

برپایی نمایشگاه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد درعلی آباد کتول

عصر نمایشگاه- به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی نمایشگاه سه روزه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد درعلی آباد کتول برپاست.

برپایی نمایشگاه آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد درعلی آباد کتول
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، حسن دیلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول، در نمایشگاه آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،  نمایشگاهی تحت عنوان آسیب های اجتماعی و پیگیری از اعتیاد در علی آباد کتول برپا شد.

    وی افزود: این نمایشگاه بمنظور آشنایی جامعه به خصوص نسل جوان با آسیبهای اجتماعی و شناخت و پیشگیری از اعتیاد از (4 تیر) در مصلی امام رضا (علیه السلام) علی آبادکتول دایر شده است.

    حسن دیلم خاطرنشان کرد: نخستین روز از افتتاح، این نمایشگاه با استقبال نماز گزاران روبرو شد که تا (5تیر)به مدت دو روز در این مکان برای استفاده عموم دایر بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول در ادامه گفت: با توجه به استقبال خوبی که از این نمایشگاه صورت گرفت، این نمایشگاه برای سومین روز تا پایان روز (6تیر)  در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول دایر خواهد بود.

    حسن دیلم خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که همواره دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان  کشور بوده و هست، بررسی و رفع آسیبهای اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد در خانواده هاست.

    وی در ادامه تاکید کرد: بر همین اساس لازم است بحث آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد مورد توجه خاصی قرار بگیرد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول تصریح کرد: در این راستا وظیفه هنرمندان بسیار سنگین تر است و مسئولیت خطیری بر دوش جامعه هنری ماست.

    حسن دیلم در پایان یادآور شد: هنرمندان می توانند با زبان هنر و با ارائه یک اثر فاخر و گیرا از خطر ی که در کمین خانواده هاست جلوگیری و اجتماع را از این معضل خانمان سوز آگاه  سازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت