نمایشگاه مبلمان، لوستر،چراغ های روشنایی وتزئینی بر پا شد

عصر نمایشگاه- سیزدهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار می گردد.

نمایشگاه مبلمان، لوستر،چراغ های روشنایی وتزئینی بر پا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،محمدرضا بیاناتی در همدان اظهار داشت: «دهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان با مدیریت اجرایی شرکت الوند کیان خلیج فارس افتتاح شد.

    وی گفت: این نمایشگاه در فضایی عمومی بالغ بر 14 هزار متر مربع و 5 هزار و 500 متر مربع به صورت مفید در سه سالن الوند، هگمتانه، ابن سینا نمایشگاه بین‌الملی استان همدان برگزار خواهد ‌شد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور 80 واحد شرکت‌کننده از استان‌های همدان، تهران، اصفهان، فارس، کرج و آذربایجان شرقی آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم و نقد متخصصان قرار خواهند داد.

    وی افزود: نمایشگاه مبلمان و لوستر چراغهای روشنایی و تزئینی به مدت 6 روز در همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برای خریداران چشم‌اندازی گسترده از انتخاب‌های بیشمار را نوید می‌دهد و بهترین سلایق را با بهترین انتخاب همخوان خواهد کرد.

    بیاناتی تصریح کرد: در این نمایشگاه انواع مبلمان راحتی، تمام پارچه و استیل، انواع میز عسلی، میز LCD، سرویس‌های ناهارخوری، مبلمان، سرویس خواب، تشک، روتختی و انواع دکوراسیون داخلی در سالن های الوند و ابن سینا و همچنین انواع لوستر، آباژور، پایه روشنایی، چراغ‌های روشنایی در سالن هگمتانه فعالیت خواهند کرد.

    وی گفت: در این نمایشگاه از کل مساحت واگذار شده، بیش از 98 درصد فضای نمایشگاهی در اختیار واحدهای داخلی قرار گرفته است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی همدان تأکید کرد: تلاش ما بر این است که نمایشگاه را بیش از پیش قوت بخشیم تا جلوه‌های توان و همچنین ظرفیت‌های استان و منطقه غرب کشور مجال بیشتری برای بروز پیدا کنند.

    وی از حضور شرکت‌ها و برندهای معتبری چون طرح برتر، شرکت چوبینه، کلاسیک، پردیس، مای سا، چوبیران، عروس، مبلینه، ماهان کلاسیک، صدف، سادات محمدی، لوستر فوگه و مبل تهران خبر داد و افزود: امیدواریم با توجه به تبلیغات گسترده و زمان مناسب برگزاری، جامعه آماری گسترده‌ای از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

    بیاناتی ابراز کرد: «دهمین نمایشگاه مبلمان، لوستر، چراغ‌های روشنایی و تزئینی» تا 20 دی ماه همه روزه از ساعت 15 تا 20 و جمعه به صورت یکسره از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت