برگزاری نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا در شیراز

عصر نمایشگاه-اولین نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی عصر روز دوشنبه مورخ ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۹ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس شروع به کار کرد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی مقابله با ویروس کرونا در شیراز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، سید محمود موسوی مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت با شیوع ویروس کرونا شیوه زندگی و زیست تمام مردم جهان تغییر کرده است و در ایران نیز انشاالله با اقداماتی که مدیریت کشور به عمل می آورد همراهی و رعایت مردم و با کمک نجهیزات و تکنولوژی های مناسب به پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری می پردازیم.

    موسوی افزود: این نمایشگاه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ، حفظ سلامت محیط با گندزدایی مداوم، فاصله گذاری اجتماعی ، الزام استفاده از ماسک مناسب جهت ورود به سالن ها و همچنین کنترل مداوم شرایط مذکور برگزار می گردد.

    وی گفت: بیش از50 شرکت با زمینه فعالیت تولید تجهیزات پزشکی، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش، کیت های آزمایشگاهی ، خدمات مرتبط با دوران کرونا از جمله اپلیکیشن های مقابله با کرونا، آموزش از راه دور، میز خدمت جهت حذف مراجعات حضوری و دیگر خدمات مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا که 75درصد آن ها از استان فارس و 25 درصد از استان های تهران، یزد، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و کرمان می باشند در این نمایشگاه حضور دارند.

    مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس از ارائه آخرین دستاوردها و فن آوری های روز در حوزه بیماری کووید19 ، معرفی توانمندی های داخلی و روش های اتصال بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و فرهنگ سازی عمومی به منظور معرفی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مقابله ای با ویروس کرونا در این نمایشگاه خبر داد و گفت: مشارکت کنندگان در دو سالن بهار و سرو به مساحت 4هزار مترمربع به مدت چهار روز به ارائه خدمات و محصولات خود می پردازند.

    موسوی با اعلام اینکه کارشناسان، متخصصان، تولیدکنندگان، پزشکان و فعالان مرتبط با حوزه ویروس کرونااز این نمایشگاه بازدید تخصصی خواهند داشت گفت: علاقه مندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز پنجشنبه مورخ 24 مهر 1399 همه روزه از ساعت 17 تا 22 به محل دایمی نمایشگاه های بین المللی فارس مراجعه نمایند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت