منتظر نمایشگاه دام و طیور گرگان باشید + تصاویر

عصر نمایشگاه- برای نخستین بار در تاریخ صنعت نمایشگاهی ایران، تمامی رویدادهای کشور جایگاه تخصصی پیدا کردند. مخاطبان نیز با دعوت نامه‌های اختصاصی و با رعایت شرایط ویژه و دستورالعمل‌های مصوب ملی و استانی در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند.

منتظر نمایشگاه دام و طیور گرگان باشید + تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از گسترش نیوز، چهارمین نشست برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی دام، طیور، شیلات آبزیان، سم، کود و بذر، ادوات باغبانی و گلخانه‌ها ( GOLPOLEX ) با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان برگزار شد.

    مهرداد یزدی با اشاره به جزییات اقدامات انجام شده پیرامون این رویدادها در استان گلستان اظهارکرد: توانستیم در سال گذشته برند رویداد دام وطیور گلستان را با عنوان GOLPLOEX پیاده‌سازی کنیم و از دوره گذشته تاکنون نسبت به تقویت اطلاع رسانی و زمانبندی برگزاری نمایشگاه با درنظر گرفتن همپوشانی نمایشگاه‌های مشابه کشوری فعالیت منحصر به فردی را در منطقه شمال کشور آغاز کنیم.

    وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کشاورزی گلستان که هفته گذشته برگزار شد تجربه بسیار خوبی از یک رویداد تخصصی را از خود به جای گذاشت افزود: توانستیم تمامی پروتکل ها، دستورالعمل‌ها و توصیه‌ها و همچنین اقدامات لازم را در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و معیارهای اعلام شده وزارت بهداشت و درمان را در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی پیاده‌سازی کرده و به تصویر بکشیم.

    یزدی با اشاره به اینکه استان گلستان در حال توسعه و جهش نمایشگاهی قرارگرفته است ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و شاخص با دریافت نظرات مشارکت‌کنندگان و بازدید‌کنندگان قطعا می‌تواند تبدیل ملاک عمل خوبی برای تصمیم گیری‌های مدیریت استانی و ملی باشد که شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان توانسته است به آن دست یابد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در خصوص برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی چگونگی برگزاری و بازدید از این رویداد افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تجربه قبلی، کارت‌های دعوت روزانه ویژه متخصصین، کشاورزان، غرفه داران، دامداران، اتحادیه و تشکل‌های تخصصی مرتبط با گروه‌های کالایی این نمایشگاه تهیه شده است که باهمکاری سازمان جهاد کشاورزی و مدیران شهرستان‌ها و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدام به اطلاع رسانی ویژه بازدیدکنندگان متخصص خواهد شد.

    وی با تاکید بر اینکه درحال‌حاضر اولویت اول صنعت نمایشگاهی ایران حفظ سلامتی مشارکت کنندگان، بازدیدکنندگان و مخاطبان متخصصین حضور یافته در نمایشگاه‌ها است افزود: برای نخستین بار در تاریخ صنعت نمایشگاهی ایران، تمامی رویدادهای درحال برگزاری کشور وضعیت و جایگاه تخصصی به خود گرفته‌اند که این مسئله حائز اهمیت بوده و همچنین در این راستا مخاطبان نیز با دعوت نامه‌های اختصاصی و با رعایت شرایط ویژه و دستورالعمل‌های مصوب ملی و استانی در نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند و تمامی مراکز نمایشگاهی ایران نیز توانسته است دراین باره اقدامات و فعالیت‌های گسترده و فراگیری را در دستور کار قراردهند.

    در ادامه این نشست ضمن بررسی گروه‌های کالایی، معرفی استانها و تولید‌کنندگان حضور یافته در نمایشگاه و اعلام مقایسه وضعیت فعلی این رویداد در مقایسه با سال گذشته و همچنین سایر نمایشگاهی مشابه در کشور، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی نیز با اشاره به اهمیت و اثرگذاری برگزاری این رویدادها در سطح استان، با توجه به ویژگی‌ها و تولیدات خاص گلستان در حوزه‌های دام، طیور، خوراک دام، شیلات، بذر و نهاده ها، گلخانه‌ها و ادوات باغبانی نسبت به توجه بیشتر شرکت‌های تولید‌کننده مرتبط در استان گلستان و تقویت حضور سرمایه‌گذاران جهت بهره‌مندی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در صنایع مرتبط با گروه‌های کالایی این نمایشگاه تاکید کردند.

    گفتنی است در پایان این نشست مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان به رسم یاد بود از تلاش‌ها و حمایت‌های مدیران سازمان جهاد کشاورزی گلستان در برگزاری نمایشگاه کشاورزی که هفته گذشته برگزار شد با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

    به گزارش شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام، طیور، شیلات آبزیان، هفتمین نمایشگاه سم، کود و بذر و نهاده‌های کشاورزی و سومین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی، گلخانه‌ها و صنایع وابسته گلستان ( GOLPOLEX ) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از 29 مهرماه لغایت 2 آبان ماه 1399 در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با حضور بازدیدکنندگان متخصص برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت