شمارش معکوس برای افتتاح محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از بهره‌برداری محل جدید برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان در نیمه آبان‌ماه خبر داد.

شمارش معکوس برای افتتاح محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان؛ علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یکی از استان‌های فعال و تاثیرگذار در حوزه اقتصادی و صنعت کشور به شمار می‌رود، گفت: این استان سال‌ها از نبود یک محل استاندارد برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی رنج می‌برد اما با فعالیت‌های انجام شده، محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تکمیل شده و بهره‌برداری از آن در نیمه آبان‌ماه آغاز می‌شود.

    وی با بیان اینکه استان اصفهان در حوزه فولاد، سنگ، طلا، دام و طیور، گل و گیاه، فرش و... حرف نخست را در کشور می‌زند، اظهار داشت: در چنین شرایطی لازم است نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان نقطه معرفی و ایجاد ارتباطات و تعاملات تجاری میان فعالان اقتصادی نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشد؛ این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که محلی استاندارد و بی‌نظیر برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی وجود داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اختصاص زمینی به مساحت 47هکتار برای ساخت محل دائمی برگزاری رویدادهای نمایشگاهی استان تصریح کرد: این نمایشگاه، استانداردترین نمایشگاهی است که در سطح کشور اجرا شده؛ چرا که یک سالن 21هزار متری و 30هزار مترمربع محوطه روباز برپایی رویدادهای نمایشگاهی را دارد و امکان برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مدرن را با زیر ساخت‌های مناسب را برای مشارکت کنندگان فراهم می‌کند.

    وی با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی در بستر این نمایشگاه می‌توانند به توسعه ارتباطات تجاری خود بپردازند، اضافه کرد: پیش از ساخت محل جدید نمایشگاه‌ها و در زمانی که رویدادهای نمایشگاهی در پل شهرستان برگزار می‌شد، شرکت‌های خارجی حاضر به مشارکت در نمایشگاه‌ها نبودند چرا که فضای مناسبی برای برگزاری اینش نمایشگاه‌ها وجود نداشت؛ اما اکنون شرایطی فراهم آمده که شرکت‌های خارجی بتوانند در نمایشگاه اصفهان حضور یابند و با فعالان اقتصادی ایرانی و اصفهانی به تعاملات تجاری بپردازند.

    یارمحمدیان ادامه داد: اگر قرار باشد کشور به رشد اقتصادی دست یابد و صادرات غیرنفتی را افزایش دهد، لازم است رویدادهای نمایشگاهی تقویت شوند؛ بر همین اساس، باید شرایطی فراهم آید تا شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف بتوانند در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شرکت کنند و دستاوردهای خود را به نمایش گذارند.

    وی با تشکر از شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان به عنوان سهامداران شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یادآور شد: در صورتی که همراهی شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان وجود نداشت، اجرای این پروژه به سرانجام نمی‌رسید؛ اما اکنون شرایطی فراهم آمده تا اصفهان میزبان یکی از استانداردترین مراکز نمایشگاهی در سطح کشور باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت