انتصاب مدیر عامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران

عصر نمایشگاه- با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسن زمانی به مدیرعاملی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران منصوب شد.

انتصاب مدیر عامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»،  علیرضا رزم‌حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی حسن زمانی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی منصوب کرد.
    در این حکم آمده است:
    نظر به سوابق و تجارب ارزشمند قبلی و به استناد صورتجلسۀ مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده 28/08/1399 جنابعالی را به سمت مشاور وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران منصوب می نمایم.
    انتظار می رود با توجه به مفاد اساسنامه شرکت و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در چارچوب شرح وظایف و انجام امور محوله موفق و موید باشید.
    توفیق روزافزون تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسألت دارم.

    گفتنی است، حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، که به نیابت از وزیر صمت در جلسۀ تودیع و معارفه دکتر حسن زمانی با مشارک اعضای هیات مدیره، حضور داشت، با اشاره به سوابق و تجربیات مفید دکتر حسن زمانی در معاونت حقوقی وزارت صمت گفت:شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی با حضور مدیران توانمند ترکیبی ایده‌آل را در کنار سازمان توسعه تجارت ایران به وجود می آورد تا منافع تجارت خارجی کشور تأمین شود.
    وی با تأکید بر نقش ارزشمند شرکت نمایشگاه های بین المللی اظهار داشت: مسیر اصلی توسعه تجارت خارجی به همت مجموعه سیاستگذار و اجرا کننده در وزارت صمت، افق روشنی را در پیش روی خود خواهد داشت.
    معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پایان ضمن قدردانی از زحمات حسین زاده، مدیر عامل پیشین شرکت بین المللی نمایشگاه های ایران، برای مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی توفیق کرد.
    در ادامۀ این جلسه، حسن زمانی، با تأکید بر اجرای منویات وزیر صمت، به سوابق حقوقی و اجرایی خود و اشراف کامل به مسائل کشور، بیان داشت: امیدوارم شانه به شانه و با کمک سازمان توسعه تجارت ایران بتوانم این مسئولیت را به بهترین نحو انجام دهم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت