معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات اصفهان در بهمن ماه

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری جشنواره مطبوعات در دو بخش اصلی و جنبی با حضور داوران اصفهانی در دی و یا بهمن ماه امسال خبر داد.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات اصفهان در بهمن ماه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، حجت الاسلام امیررضا ارزانی پیرامون برگزاری جشنواره مطبوعات استان اصفهان اظهار کرد: جشنواره مطبوعات با اهداف ایجاد همدلی میان اهالی مطبوعات، ارتقا و پیشرفت اهل قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه‌ها، توسعه ظرفیت‌های موجود مطبوعات و شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه جشنواره مطبوعات امسال با جشنواره‌های سال گذشته تفاوت‌هایی خواهد داشت، افزود: در سال‌های گذشته اصحاب رسانه در 10 رشته از قیبل مقاله، سرمقاله، یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر و ... آثار خود را ارسال می‌کردند و در تهران ارزیابی می‌شد. امسال این موضوعات در دو بخش اصلی و جنبی بررسی می‌شود و در بخش اصلی همان 10 رشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

    معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: بخش جنبی بسته به نیاز و ضرورت استان‌های مختلف، به استان‌ها واگذار شده است تا موضوعات توسط استان‌ها مشخص شود. پس از انتخاب موضوع بخش جنبی، ارگان یا دستگاه مرتبط با موضوع، حامی این بخش خواهد شد.

    ارزانی اضافه کرد: موضوعات جنبی هنوز از وزارتخانه قطعی نشده است و پس از قطعی شدن موضوعات اعلام و رسانه‌ای خواهد شد. یکی دیگر از وجه تفاوت‌های جشنواره مطبوعات امسال نسبت به سال‌های گذشته، اصفهانی بودن تمام داورهای جشنواره است. اما برای بخش جنبی یک نفر از ارگان مرتبط که حامی است، در هیئت داوران قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان اینکه داوران این دوره شش نفر از اساتید دانشگاه هستند، ادامه داد: جشنواره مطبوعات استان اصفهان در دی و یا بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و تا چند روز دیگر فراخوان شرکت در جشنواره اعلام خواهد شد تا اصحاب رسانه بتوانند در بخش‌های اصلی و جنبی و بخش‌های تخصصی زمان کافی داشته باشند تا آثار خود را آماده و تا زمان برگزاری جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    اولویت تقدیر با ثبت نام کنندگان در سایت سمان است

    معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری روز خبرنگار در 17 مرداد، گفت: امسال قصد داریم تا روز خبرنگار را با حضور دکتر انتظامی برگزار کنیم. امسال ملاک ارزیابی خبرنگاران در روز خبرنگار، ثبت نام در سایت سمان است یعنی در واقع اولویت تقدیر با کسانی هستند که در این سایت ثبت نام کرده‌اند.

    ارزانی با بیان اینکه تلاش بسیاری شد تا نمایشگاه مطبوعات نیز برگزار شود، اظهار کرد: در سال 94 نامه نگاری با شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام شد اما آنها جواب دادند که نمایشگاه در تمام ایام سال رزرو شده است. در حال حاضر دنبال مکان مناسبی مانند مصلی اصفهان که در شان نمایشگاه مطبوعات باشد، هستیم و برگزاری نمایشگاه مطبوعات منوط به پیداکردن مکان مناسب برای این امر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت