نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته۲۷ تا۳۰ بهمـن ماه سال جاری درمحل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱:۰۰
     

    به گزارش پایگاه خبری « عصر نمایشگاه » ،هدف از برگزار این نمایشگاه آشنایی و معرفی داشته ها ، امکانات و ظرفیت های کشور در دو حوزه گردشگری و هتل داری،شناسایی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این دو حوزه، ترغیب و تشویق افراد، شرکت ها و موسسات به ورود و فعالیت در این دو بخش و وادار کردن سازمان های دولتی متولی گردشگری به حمایت و مساعدت از دست اندرکاران این صنعت به شمار می رود.
    نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتل داری ایران در حقیقت این فرصت را برای تمامی سازمانها، اتحادیه ها، تشکل ها، شرکت ها و همچنین افرادی که به نوعی در ارتباط با این صنعت هستند ایجاد کرده است تا امکان معرفی و ارائه توانمندی ها و امکانات خود را هم به عموم مردم و هم به موسسات و سازمان های مرتبط بدست آورند.
    بر اساس این گزارش نمایشگاه بین المللی گردشگری وصنایع وابسته  تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری WTO به ثبت رسیده و مورد تأیید و توجه سازمان مذکور است .
    بر اساس این گزارش هرساله اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در اختیار WTO قرار میگیرد و حضور در آن به عنوان یک رکورد از سوی سازمان فوق الذکر در سوابق شرکت کنندگان ثبت می شود. بعلاوه این نمایشگاه تنها نمایشگاه در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری در تهران است که مجوز قانونی سازمان توسعه تجارت را دارا میباشد.
    بدیهی است گردشگری و هتل داری لازم و ملزوم یکدیگرند و تقویت هر یک از این دو لازمه توسعه و پیشرفت دیگری است. هتل داری در خدمت سفر و گردشگری است و گردشگری نیز نیازمند هتل داری مطلوب و توانا است.
     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت