سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی، صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی در زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی در زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه لوازم خانگی، صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی در زنجان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمد فاطمی از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد و اظهار کرد:‌ این نمایشگاه برای روزهای 21 تا 25 تیر ماه برنامه‌ریزی شده است.

    وی فضای عمومی پیش‌بینی شده برای نمایشگاه لوازم خانگی 7 هزار مترمربع اعلام و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده 2 هزار و 500 مترمربع از این فضا غرفه‌بندی می‌شود.

    فاطمی با اشاره به حضور 100 واحدی تولیدی و بازرگانی در نمایشگاه لوازم خانگی کاسپین زنجان تصریح کرد: تولید کنندگان استان‌های زنجان، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم، البرز، اردبیل، اصفهان، قزوین، همدان، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، مرکز و کرمانشاه در نمایشگاه لوازم خانگی کاسپین زنجان حضور می‌یابند.

    وی یخچال، فریزر، کلرهای آبی و گازی، تلویزیون، اجاق گاز، لوازم صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه، لوستر، فرش ماشینی، دکوراسیون داخلی را از جمله اقلامی اعلام کرد که در نمایشگاه کاسپین زنجان ارائه می‌شوند.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان ادامه داد: 10 درصد از فضای نمایشگاهی کاسپین زنجان در اختیار مبلمان و کالاهای خواب قرار می‌گیرد.

    فاطمی، ارائه آخرین مدل‌های لوازم خانگی با هدف معرفی محصولات و تولیدات داخلی و آشنایی با تولید کنندگان لوازم خانگی به روز و ایجاد فضای رقابتی برای تولید کنندگان با هدف فراهم کردن فضای رقابتی را از اهداف برگزاری نمایشگاه اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه در راستای آشنا کردن تولید کنندگان با نیازهای مصرف و ایجاد نمایندگی شرکت‌های تولید کننده در زنجان برگزار می‌شود.

    وی ساعات بازدید نمایشگاه لوازم خانگی را 16 تا 22 اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

    سرپرست سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان از برگزاری همزمان صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی خبر داد و ابراز کرد: این نمایشگاه در فضای عمومی 4 هزار متر مربع فضای عمومی برگزار می‌شود.

    فاطمی ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی و خوراکی‌های سنتی در 750 متر مربع از فضای نمایشگاهی پیش‌بینی شده غرفه‌بندی می‌شود و بر اساس پیش‌بینی انجام شده حدود 30 تولید کننده در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت