نمایشگاه تلکام امسال با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار خواهد شد

عصر نمایشگاه-بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه نمایشگاه (تلکام۹۹ ) با متراژ مفید ۴۹۸۰ متر مربع و حضور ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تلکام امسال با حضور ۱۰۰ شرکت داخلی برگزار خواهد شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها ، این خبر در نشستی که روز چهارشنبه هفته گذشته با حضور فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات کشور، محمدرضا بیدخام سخنگوی شرکت مخابرات ایران، محمدجواد قنبری معاون امور نمایشگاهی  و مدیران مجموعه های زیربط  پیرامون نحوه برگزاری  نمایشگاه تلکام برگزار شد به اطلاع خبرنگاران حاضر در نشست رسید.

    محمد جواد قنبری معاون امور نمایشگاهی در ابتدای این جلسه گفت : در نمایشگاه تلکام امسال با تلاشی که وزارت ارتباطات و تشکل های بخش خصوصی داشته اند شاهد رشد محسوسی هستیم که امیدوارم مجموعه های زیربط به اهداف تعیین شده برسند و تلکام نسبت به سال گذشته در تمام بخش ها  رضایت بخش باشد.

    قنبری تاکید کرد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و تدابیر ویژه ای که در برگزاری نمایشگاه های اخیر صورت گرفت نمایشگاه تلکام را نیز با موفقیت برگزار خواهیم کرد.

    در بخش دیگر این جلسه فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابرات افزود: در نمایشگاه تله‌کام امسال، تکنولوژی‌ها به روز هستند و مخابرات دیگر به بخش ICT تبدیل شده و همچنین فضایی کاملا B2B را شاهد خواهیم بود، لذا نگرانی‌های کرونایی حل شده است.

    وی، اظهار کرد: امسال  شرکت‌های بزرگ و خصوصی مستقلا در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت.

    رستگار، گفت: امسال وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تله‌کام 99 حضور داشته باشند.

    همچنین مهندس محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران نیز در این نشست در خصوص جایگاه  شرکت مخابرات ایران  و توسعه فناوری کشور و اهمیت حضور در تلکام صحبت کردند.

    در پایان آملی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطر نشان کرد : بر اساس مصوبه‌ی پروتکل نمایشگاهی و با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا الزاماتی ابلاغ شده  و اجرای دقیق و کامل آن موجب شده که حتی در شرایط نارنجی هم  امکان برگزاری نمایشگاه میسر می باشد.

    شایان ذکر است در نمایشگاه تلکام 99، این رویداد  با متراژ مفید 4980 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی در تاریخ 5 الی 8 اسفند ماه  برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت