مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی خبر داد

اهدای قرآن تک‌برگی به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن و عترت حرم مطهر رضوی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر انتشارات آستان قدس رضوی از اهدای قرآن تک‌برگی اهدا شده مقام معظم رهبری به موزه آستان قدس رضوی در قالب پک تبلیغاتی به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن و عترت حرم مطهر رضوی خبر داد.

اهدای قرآن تک‌برگی به بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن و عترت حرم مطهر رضوی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»  به نقل از پایگاه  اطلاع رسانی  آستان قدس رضوی، مسعود فرزانه عنوان کرد: مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی همانند سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی، در این نمایشگاه حضور یافته و به عرضه محصولات خود می‌پردازد.

    وی عنوان کرد: قرآن تک‌برگی اهدا شده مقام معظم رهبری، پوستری 70 سانتی‌متری است که کل قرآن با خط ریز به صورت ویژه و دست‌نویس در آن کار شده است. این اثر ارزشمند، با خط استاد یعقوبی و ترجمه دکتر غلامعلی حدادعادل و آیت‌الله مکارم‌شیرازی تهیه و تولید شده است و به بازدیدکنندگان و قرآن دوستانی که به غرفه مؤسسه چاپ و نشر آستان قدس رضوی در این نمایشگاه مراجعه می‌کنند، اهدا می‌شود.

    فرزانه در ادامه از رونمایی قرآن رحلی یعقوبی خبر داد و افزود: رونمایی از این قرآن که به سفارش آستان قدس رضوی و توسط مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است، یکی از کارهای محوری این نمایشگاه است این قرآن قرار است جایگزین قرآن‌های فرسوده شود.

    مدیرعامل مؤسسه چاپ و نشر انتشارات آستان قدس رضوی گفت: علاوه بر ارائه این قرآن ارزشمند، قرآن‌های معمولی که در طول سال در سایز، قد و ترکیب مختلف در بیش از 40 نوع قرآن به چاپ رسیده است، ارائه شده و با تنوع زیادی در نوع صحافی و کاغذ، خط، ترجمه، تذهیب و در قالب جدیدی برای علاقه‌مندان عرضه شده است.

    وی با اشاره به اینکه این مؤسسه بیش از 70 نوع مفاتیح، کتب ادعیه، نهج‌البلاغه و سایر کتاب‌های دینی و مذهبی را در انواع و قطع‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه کرده است، افزود: نمایش منتخبی از قرآن‌های ارزشمند بایسنقر میرزا و ابراهیم سلطان از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه درنمایشگاه قرآن و عترت است که مورد استقبال بازدیدکنندگان واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت