رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع):

نمایشگاه قرآن و عترت قدمی در راه بزرگداشت ثقلین رسول الله(ص) است

عصر نمایشگاه- رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت قدم کوچکی در راه بزرگداشت این دو ثقل است.

نمایشگاه قرآن و عترت قدمی در راه بزرگداشت ثقلین رسول الله(ص) است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرنمایشگاه»  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمدعلی خلیل‌زاده عنوان کرد: امیدواریم با انجام این‌گونه فعالیت‌ها، قدری از وظیفه خود را در قبال ثقلین یعنی قرآن و عترت به انجام رسانده و رضایت حق تعالی را جلب کنیم.

    رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، ابراز کرد: هر فعالیتی که در حوزه مبانی قرآنی و ترویج قرآن باشد ارزشمند است. به ویژه که با حضور جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها صورت گیرد. امیدواریم این اقدام کاری کوچک در ترویج قرآن و وارد کردن این کتاب الهی در زندگی خانواده‌ها باشد.

    خلیل‌زاده تصریح کرد: دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) نیز همانند سایر مؤسسات در این نمایشگاه حضور یافته و در دو غرفه مجزا ویژه خواهران (دانشگاه پردیس رضوان) و برادران (پردیس اسرار) به ارائه و معرفی گوشه‌ای از فعالیت‌های قرآنی می‌پردازد.

    وی به فعالیت‌های قرآنی این دانشگاه در ماه مبارک رمضان اشاره و عنوان کرد: طرح ضیافت اندیشه ویژه ماه رمضان، محافل انس با قرآن، جلسات اخلاق اداری، حلقه‌های معرفت، کلاس‌های آموزشی، تفسیر قرآن، محافل خانوادگی انس با قرآن، ختم گروهی قرآن، انتشار کتاب «رمضان ماه صبر» از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی این دانشگاه است که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

    رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)، معرفی فعالیت‌های رادیو قرآن، افتخارات قرآنی، پایان نامه و مقالات قرآنی، کرسی‌های آزاداندیشی و حضور اعضای هیأت علمی معارف دانشگاه را از جمله برنامه‌هایی دانست که در حاشیه این نمایشگاه اجرا می‌شود.

    گفتنی است؛ اولین دوره نمایشگاه قرآن و عترت از 14 تا 20 تیرماه سال جاری در صحن جامع حرم مطهر رضوی، حدفاصل ایوان ولی عصر(عج) و ورودی باب‌الجواد(ع) برگزار می‌شود و از ساعت 18 تا 23 پذیرای زائران، علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت