یک مقام مسئول خبر داد

آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران از فردا

عصر نمایشگاه- یک مقام مسئول با اشاره به آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از فردا یکشنبه بیستم تیرماه، گفت: یکی از مزیت‌های نمایشگاه امسال حضور شرکت‌های دانش بنیان است.

آغاز نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران از فردا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، یاشار فروهر عنوان کرد: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از فردا یکشنبه تا روز چهارشنبه 23 به مدت 4 روز از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی تهران برگزار می شود.

    به گفته وی آیین افتتاحیه نمایشگاه امسال با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه روسای سازمان بورس و اوراق بهادار،بانک مرکزی و بیمه مرکزی فردا صبح آغاز می شود.

    این مقام مسئول از برگزاری سه همایش تخصصی بین المللی همزمان با برپاشدن نهمین نمایشگاه بورس ،بانک و بیمه خبر داد و گفت: این همایش با حضور نمایندگانی از کشورهای آمریکا، سوییس، سوئد، آلمان، ترکیه ،امارات، ژاپن،کره جنوبی و غیره طی سه روز کاری برگزار خواهد شد، طوری که همایش تخصصی بیمه در روز یکشنبه، همایش تخصصی بورس در روز دوشنبه و همایش تخصصی بانک در روز سه شنبه این هفته برگزار می شود.

    فروهر حضور 10 شرکت خارجی در نمایشگاه امسال را یادآور شد و گفت: در حوزه نمایشگاهی شرکت کنندگانی از کشور های یونان،کرواسی ،تایوان،چین،روسیه ،سوییس، آلمان،ایتالیا حضور دارند که در کنار 346 شرکت کننده داخلی به معرفی دستاورد های خود به بازدید کنندگان از نمایشگاه امسال خواهند پرداخت.

    نهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه در فضایی به مساحت 32 هزار و یکصد مترمربع برپا شده که از این فضا محدوده‌ای به متراژ 16 هزار و 842 متر مربع بطور مفید برای غرفه سازی بکار گرفته شده است.

    وی حضور شرکت های دانش بنیان را از مزیت های نمایشگاه امسال یاد کرد و افزود: از عموم مردم درخواست می شود با حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه تهران برای نخستین بار از دستاوردهای جوانان کشور در زمینه تولید 40 محصول نوآورانه و استارتاپ مالی بازدید و با ایده های نو در حوزه کارآفرینی آشنا شوند. علاوه بر این 10 صندوق سرمایه گذاری جسورانه نیز در کنار این دستاوردها حضور دارند که از آنها بازدید می‌کنند.

    مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی بورس در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود انتقاد ها به زمان برگزاری نمایشگاه با توجه به ترافیک برگزاری مجامع شرکت‌های بورسی و همچنین گرمای شدید هوا در تیرماه تاکنون تدابیری برای تغییر تقویم برگزاری این نمایشگاه صورت نگرفته، گفت: این موضوع دغدغه سازمان بورس و شرکت اطلاع رسانی به عنوان برگزار کننده نمایشگاه امسال نیز بوده و این در حالی است که به دلیل بسته شدن تقویم نمایشگاه از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی در شهریور ماه سال قبل و در عین حال عدم برگزاری نمایشگاه در سال قبل ،متاسفانه تلاش برای تغییر زمان برگزاری نمایشگاه امسال بی فایده بود. با این همه تلاش می شود تقویم برگزاری نمایشگاه سال آینده در مهر یا آبانماه 96 و یا در اردیبهشت ماه سال آینده هدفگذاری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت