سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل خبر داد

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل

عصر نمایشگاه-سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل از برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل طی مردادماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، مهران محمدی سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، اظهار کرد: خانه مطبوعات استان اردبیل با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حمایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل»، اولین نمایشگاه و جشـنواره مطبوعات، خبرگزاری هـا و پایگاه های خبری استان اردبیل را در مردادماه سـال 1395 برگزار می‌کند.

    وی افزود: به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات و خبرگزاری ها؛ انتظار داریم کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان و اصحاب مطبوعات، خبرگزاری های فعال و پایگاه های خبری استان در این نمایشگاه و جشنواره شرکت نمایند.
    دبیر جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل با بیان اهداف این جشنواره گفت: در تلاش هستیم تا با ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه اطلاع رسانی استان و ایجاد انگیزه برای استمرار فعالیت ها، زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی زا فراهم آوریم.

    وی افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری ها را یکی از اهداف این جشنواره برشمرد و خاطرنشان کرد: در بخش نمایشگاه نمایش توانمندی های رسانه ای استان اردبیل و احیاء ارتباط سازنده سازمان‌ها و نهادها با اصحاب رسانه استان اردبیل مدنظر است.
    محمدی از تعیین سه بخش برای اولین جشنواره استان خبر داد و افزود: در بخش مطبوعات محلی و سراسری در5 محور سرمقاله و یادداشت، عکس، تیتر، خبر، گزارش و مصاحبه و در بخش خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در 3 محور عکس، خبر، گزارش و در بخش ویژه در محورهای شعار سال های 94 و 95، نماز، ورزش جشنواره برگزار خواهد شد.

    وی درخصوص شرایط و مقررات شرکت در جشنواره نیز گفت: آثار باید در فاصله زمانی اول فروردین 94 لغایت 15 تیرماه 95در مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد و کلیه مطبوعات محلی و سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اردبیل، امکان شرکت در جشنواره را خواهند داشت.

    محمدی تصریح کرد: در بخش نشریات سراسری در صورتی که اثری در صفحات سراسری ارائه شود، باید بازتاب رویدادهای استان در گستره سراسری باشد اما در در ضمائم استانی همچون مطبوعات محلی رفتار خواهد شد ضمن اینکه آثار و مطالب بدون نام و با امضاء مستعار پذیرفته نمی شوند. دبیر جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اردبیل با بیان اینکه در هر محور 3 اثر حائز رتبه های اول تا سوم  خواهد شد، ادامه داد: هر فرد حداکثر در 3 محور با ارائه حداکثر یک اثر در هر محور و یک اثر در بخش ویژه می تواند در جشنواره شرکت نماید.

    وی افزود: به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای اصحاب رسانه استان اردبیل؛ اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات و بازرسان اعلام آمادگی نمودند تا اثری را به جشنواره برای داوری و انتخاب ارسال نخواهند نمود.
    سخنگوی خانه مطبوعات استان اردبیل اضافه کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست حداکثر تا 25 تیر95 با مراجعه به خانه مطبوعات استان اردبیل و یا ارسال پستی، آثار خود را تحویل دبیرخانه داده و در صورت تمایل رسید دریافت نمایند.

    وی با شاره به بخش نمایشگاه که به مدت دو روز در 16 و 17 مردادماه برگزار خواهد شد، گفت: مدیران مسئول مطبوعات محلی، مدیران پایگاه های خبری استان، سرپرستان خبرگزاری ها و نشریات سراسری در صورت تمایل آمادگی خود را در قالب فرم اعلام نمایند که در اختتامیه به سه غرفه برتر به لحاظ غرفه آرایی، کیفیت حضور و ارتباط با مخاطبان لوح تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

    محمدی با بیان اینکه مکان نمایشگاه در مرکز شهر خواهد بود تا امکان دسترسی عموم مردم تسهیل یابد، گفت: کلیه اطلاعات مربوط به نمایشگاه نظیر فراخوان، پوستر و فرم ها از قسمت اطلاعیه های سایت خانه مطبوعات به آدرس: www.khaneh-ma.ir  قابل دریافت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت