در نگارخانه پردیس ؛

افتتاح نمایشگاه «سی در سی» در باغ موزه هنر ایرانی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه « سی در سی »در باغ موزه هنر ایرانی توسط گروه هنری کژو راست افتتاح می شود.

افتتاح نمایشگاه «سی در سی» در باغ موزه هنر ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آرتنا ، نمایشگاه « سی در سی » 25 تیرماه ساعت 17 در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی توسط گروه هنری کژو راست افتتاح می شود.

    در این رویداد هنری، آثار متفاوت هنرمندان شناخته شده که بر بومی با ابعاد 30 * 30 خلق شده اند در معرض نمایش و با بهای یکسان ( هفتصد هزار تومان) در معرض فروش قرار خواهد گرفت .

    گروه هنری کژوراست تلاش کرده است پلی بین هنرمندان و مخاطبانشان ایجاد کرده تا هنرمند برداشتی آزاد و نشاءت گرفته از حال و ‏هوای درونی خویش را پیش روی مخاطب قرار دهد و مخاطب نیز بدون اطلاع از نام هنرمند و صرفاً بر اساس میل درونی و ‏تاثیرپذیری از تصویر، اقدام به انتخاب و خرید اثر کند و در انتها گروه هنری کژوراست مجری طرح بر این باور است که این رویداد چالشی است برای هنرمند ‏تا با جدا شدن از سبک و سیاق خاص خود تجربه ای کاملاً متفاوت را در خلق اثر داشته باشد.

    در این نمایشگاه که به مدت دو هفته برپاست آثار هنرمندانی چون مهرداد محب علی، کامبیز درم بخش، احمد وکیلی، اسرافیل شیرچی، هادی جمالی، منیژه صحی، ناصر پلنگی، حسین علی ذابحی، رامین اعتمادی، محمد هادی فدوی، جمشید حقیقت شناس، عبدی اسبقی، احمد مرشد لو، عادل یونسی، ساغر پزشکیان، رضا رینه ای، حسین چراغچی، رضا افسری، بهمن نیکو، آنا محمد تاتاری، ‏داریوش قره زاد، بهمن عبدی، امید شایان، رسول سلطانی، علی سلطانی، بهزاد شیشه گران، فرشته ستایش، همایون سلیمی و .. به ‏نمایش در می آید.

    مخاطبان در این نمایشگاه بدون اطلاع از نام خالق اثر و تنها بر اساس ارتباط حسی و درونی خود نسبت به اثر انتخاب خود را انجام خواهند داد .

    این نمایشگاه که در آن بالغ بر 100 اثر از 90 هنرمند معاصر به نمایش در می آید 25 تیرماه از ساعت 17 تا 21 افتتاح شده و تا 7 مرداد ماه به کار خود ادامه می دهد. نمایشگاه سی در سی در نگارخانه پردیس باغ موزه هنر ایرانی هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به نشانی میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، ‏خیابان دکتر حسابی، شماره‌ 30 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت