با هدف صلح و دوستی در ایران ؛

برپایی نمایشگاه عکس مرد هزار چهره در اصفهان

عصر نمایشگاه- یک هنرمند عکاس گفت: نمایشگاه عکس مرد هزار چهره می‌خواهد صلح و دوستی در ایران را به تصویر بکشد و می‌خواهد به مردم بفهماند که همه ما انسان هستیم.

برپایی نمایشگاه عکس مرد هزار چهره در اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، یوسف جلال‌زاده  درباره برپایی نمایشگاه عکس مرد هزار چهره در اصفهان، اظهار کرد: در نظر داشتم که شخصیت‌ها تصاویر در لباس یا پوششی باشند که در آن فعالیت می‌کنند به همین منظور به سمت پوششی که دکترها به تن دارند رفتم تا بوی مطب و بیمارستان در کارها مشخص باشد، به علت اینکه من با کارهای ابراز همدردی می‌کنم و این همدردی به قدری عمیق است که من حتی اشک می‌ریزم یا وزن را با عکس مورد نظر تنظیم می‌کنم.

    وی از فعالیت جدی هشت ساله‌اش در برگزاری گالری‌های عکس خبر می‌دهد و می‌افزاید: می‌خواهم به مردم یادآوری کنم که این همه جنگ و خون ریزی باید به پایان برسد و بگویم که همه ما یکی هستیم به همین منظور اگر شما کاراکترها را بررسی کنید می‌بینید که همه آنها متفاوتند اما یک نفر در قالب همه آنها یکی به نظر می‌رسد.

    این هنرمند عکاس ادامه داد: اگر هدفت را بشناسی و نترس حرکت کنی قطعا به نتیجه می‌رسی به همین منظور هر کس این عکس‌ها را می‌بیند برداشت شخصی خود را دارد اما من در پرداختن به کاراکترها هدف خاصی نداشتم فقط آنها را خلق کردم و از آنها عکس گرفتم تا برداشت برای بیننده آزاد باشد.

    جلال زاده تاکید کرد: می‌خواهم یادآوری کنم که ایران کشور صلح و دوستی است، هر کس وارد نمایشگاه می‌شود از آن کاراکتری که من ساختم یک دریافتی دارد. همچنین برای اینکه کاراکترهایم تکراری نباشد سعی دارم تا در نمایشگاه به آنها تنوع دهم.

    وی ادامه داد: همه نمایشگاه‌های عکاسی را با پول خودم اجرا کرده و هیچ اسپانسری نداشتم اگر اسپانسری بیاید می‌توانم با قاب‌های بیشتر و در شهرهای بیشتری نمایشگاه برگزار کنم و در اکثر نمایشگاه‌ها با 50 قاب حرکت می‌کنم.

    این هنرمند عکاس با بیان اینکه این نمایشگاه پس از اصفهان در تبریز یا شیراز برگزار خواهم کرد، افزود: نمایشگاه عکس "هزار چهره" به همت مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و مرکز اطلاع‌رسانی فرهنگی "اصفهان فا" از 20 الی 31 تیرماه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت 9 الی 13 و 17 الی 20 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند از آن بازدید کنند.

    ایده گالری شهر در میدان امام حسین، مجتمع ارگ جهان‌نما، طبقه دوم، رو به روی شهر کتاب واقع شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت