مسؤول کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

نمایشگاهی از نقش‌آفرینی عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس

عصر نمایشگاه- مسؤول کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش‌آفرینی عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در نمایشگاهی به تصویر کشیده می‌شود.

نمایشگاهی از نقش‌آفرینی عشایر کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، داریوش مثنوی در نشست خبری کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مسؤولان کمیته‌های فرهنگی و فضای مجازی و رئیس کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیته نمایشگاه‌ها متعاقب 21 کمیته استانی فعالیت خود را در حوزه کاری آغاز کرد.

    مسؤول کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: در اولین گام کار کمیته نمایشگاه دو شورای برنامه‌ریزی و اجرایی را تشکیل دادیم.

    وی با بیان اینکه از پایان جنگ تحمیلی تاکنون قریب به سه دهه می‌گذرد و نسل‌های امروز آشنایی چندانی با آن دروان ندارند، گفت: فضای نمایشگاه کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد به گونه‌ای طراحی شده تا بتوان اتفاقات دوران جنگ و اقدامات صورت گرفته در آن دوران را برای نسل جدید بازنمایی و به نمایش بگذاریم.

    مثنوی با تأکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه همزمان با برگزاری کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد فرصتی مناسب است تا بخشی از تاریخ شفایی جنگ را تبیین کنیم، گفت: تبیین نقش استان در جنگ تحمیلی نیز از دیگر مزایای برگزاری این نمایشگاه است.

    وی به برنامه‌های کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی شده از پایان هفته دفاع مقدس تا پایان کنگره نمایشگاه در کنار کنگره شهدا برقرار باشد.

    مثنوی در ادامه سخنان خود عمده برنامه‌های کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران و شهدای استان را نقش اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس، نقش فرهنگیان و اولین شهید مدافع حرم استان به نمایش گذاشته می‌شوند، گفت: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و عملیات انجام شده توسط تیپ 48 را به نمایش می‌گذاریم.

    مسؤول کمیته نمایشگاه‌های کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نقش بانوان، دانشگاهیان و عشایر در دوران دفاع مقدس در قالب نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود.

    مثنوی از برگزاری رزمایش رزمی و فرهنگی در حاشیه کنگره سرداران و شهدای استان خبر داد و گفت: تئاتر خیابانی با هنرنمایی هنرمندان استان نیز برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت