رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی

عصر نمایشگاه- زوج های جوان، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی،‌کارمندان دولتی و فرهنگیان می توانند از امروز همزمان با گشایش دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی، اجناس مورد نیاز خودشان را تهیه و خریداری کنند.

آغاز به کار نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در این نمایشگاه همچنین شرایط خرید با کالاکارت و تسهیلات بانکی برای خرید کالاهای ایرانی نیز فراهم شده است.

    در این نمایشگاه همه کالاها و اجناس ارائه شده با تخفیف 20 تا 30 درصد و با شرایط ویژه عرضه می شود.

    یکی از ویژگی های این نمایشگاه خرید با کالاکارت است و کسانی که دارای این کارت و مجوز وام خرید کالا هستند می توانند کالاهای مورد نیاز و برندهای ایرانی را خریداری کنند.

    در این نمایشگاه همچنین تسهیلاتی ویژه ای برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است و آنها می توانند با ارائه کارت شناسانی از تسهیلات در نظر گرفته شده برای خرید کالاها و اجناس این نمایشگاه، اقدام کنند.

    همچنین در بخشی از این نمایشگاه اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان ایران( اتما) حضور دارد لذا فرهنگیان نیز می توانند با شرایط ویژه از این نمایشگاه استفاده کنند، البته ‌در این نمایشگاه سامانه سماء‌که نخستین سامانه اقساطی فرهنگیان با شرایط صفر تا 20 ماهه خرید کالاست، برای فرهنگیان فعال خواهد بود.

    خرید با چک کارمندی و خرید اقساطی ویژه کارمندان و فرهنگیان با شرایط 12 ماهه و برخی کالاها تا 13 ماهه نیز در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی برقرار خواهد بود.

    رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی با بیان اینکه این نمایشگاه هم محل عرضه و هم فروش کالاست، گفت: ما می دانیم که بحث اشتغال و ازدواج از اولویتهای دولت است لذا در این نمایشگاه هم موضوع ازدواج جوان ها و هم تولید اجناس داخلی مورد توجه قرار گرفته است.

    میرزایی از حضور کارخانه ها و شرکتهای مختلف تولید، توزیعی و خدماتی داخلی کشور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در دومین نمایشگاه بزرگ جهیزیه و پیوند ایرانی ، کالاها و خدماتی که مورد نیاز زوجین و خانواده ها است،‌ به ویژه اجناس برند داخلی ارائه می شود و این هم با هدف توجه به تولید داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    وی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر جهیزیه، کالاهای موردنیاز شهروندان نیز عرضه می شود و کسانی که قصد دارند کالاهای منزل خودشان را تعویض و اجناس نو خریداری کنند می توانند از این نمایشگاه خریداری کنند.

    ارائه خدمات ویژه به نوعروس و دامادهای در شرف تشکیل زندگی، ارائه کالاهای 100 درصد ایرانی با تخفیف ویژه به مصرف کنندگان بدون واسطه، کارآفرینی و ترویج یک حرکت اجتماعی و فرهنگی در زمینه ازدواج برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه جهیزیه و پیوند ایرانی است.

    گفتنی است ،این نمایشگاه تا 25 تیر هر روز از ساعت 10 تا 22 در خیابان حجاب آماده بازدید علاقه مندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت